וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות אירוטיות של פוליטיקאית חולקו ברחבי העיר במטרה להכשילה - ואז היא ניצחה

28.5.2023 / 0:09

רפובליקנית שהייתה מועמדת לתפקיד מפקח העיר קיסקי שבפנסילבניה, ארה"ב, נאלצה להתמודד עם הדלפת התמונות האירוטיות ששיתפה ב-OnlyFans. התמונות נשלחו באריזות לבתי עסק בעיר במטרה להביא להתמוטטות הקמפיין שלה. התוצאה הייתה הפוכה

סרטונים מתול עמוד הטיקטוק של בריטני הילארד/@baddiewanr

התקווה הפוליטית של העיר קיסקי, בריטני היליארד, נאלצה להתמודד עם הדלפה זדונית של תמונות אינטימיות שלה - ששיתפה באתר OnlyFans ככל הנראה מוקדם יותר השנה. בריטני היליארד, רפובליקנית בת 29 ואם לשניים, הפכה קורבן להדלפה שנועדה לפגוע בקמפיין שלה להפוך לאחת ממפקחות העיר.

המשטרה מנהלת כעת חקירה, לאחר שחשבון ה-OnlyFans המנוהל על ידי המועמדת לתפקיד הנהגת העיר קיסקי, שבפנסילבניה, ארצות הברית, הודלף לכאורה בזדון על ידי אחד מחמשת מתחריה לתקופת כהונה של 6 שנים במועצת מנהלי העיר.

משטרת אפולו חוקרת מספר מקרים שבהם מעטפות, הכוללות את התמונות מעמוד ה-OnlyFans של בריטני, הופצו לעסקים ברחבי העיר. על פי ה-Pittsburgh Tribune-Review, בסביבות 20 בעלי עסקים מצאו מעטפות שהודבקו לדלתות הקדמיות שלהם בבוקר ה-9 במאי. אף על פי שאף אחת מהתמונות לא מציגה את היליארד עירומה, חלקן מציגות אותה בהלבשה תחתונה או בתנוחות מיניות מרמזות. נוסף על כך, שותפו ברחבי העיר שלה מספר צילומי מסך מחשבונות הטיקטוק והטוויטר שלה, שבהם היא מכונה "baddiewithanosering" (ילדה רעה עם עגיל באף).

בריטני היליארד, רפובליקאית בת 29, הייתה יעד להדלפה זדונית שנועדה לפגוע בקמפיין שלה. Facebook, צילום מסך
בריטני היליארד, רפובליקאית בת 29, הייתה יעד להדלפה זדונית שנועדה לפגוע בקמפיין שלה/צילום מסך, Facebook

העוקבים שלה ב-OnlyFans טוענים שהיא שיתפה תמונות באתר רק במהלך מרץ השנה. OnlyFans הוא אתר שנועד לאפשר לאנשים - ביניהם סופרים, משוררים, אמנים ובעלי מלאכה - להציג מגוון תכנים בתשלום. עם זאת, הוא ידוע בעיקר בזכות חשיפת תוכן למבוגרים ותוכן פורנוגרפי. בשנים האחרונות, מורים, שוטרים ואפילו אנשי צבא פוטרו או נאלצו להתפטר כאשר עמודי המעריצים שלהם שותפו בפומבי.

כשהכריזה על מועמדותה, סיפרה היליארד שהיא עקרת בית, אם לשני ילדים ומטפלת בסבתה הקשישה - עם תואר במימון עסקי. היא גרה בעיר מזה שנתיים. היא אישרה שהתמונות הן שלה, אך סירבה לומר מתי שיתפה אותן ברשת. "במאמץ שלי להיות שקופה, דבר שעליו ביססתי את הקמפיין שלי לתפקיד הממונה על העיירה קיסקי, אני לא מכחישה שהתמונות הן שלי", אמרה היליארד, "אגיד רק שהפרסום שלהן נעשה מסיבות כלכליות ושלכולם יש עבר, אך לעיירה ולשחיתות שבתוכה אני מקדישה את מלוא תשומת הלב שלי. תוכן המעטפות אינו רלוונטי ליכולתי לשמש כמפקחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אלה חלק מהתמונות שהודלפו

בסביבות 20 עסקים קיבלו מעטפות עם התמונות האינטימיות של המועמדת הרפובליקנית. Twitter, צילום מסך
בסביבות 20 עסקים קיבלו מעטפות עם התמונות האינטימיות של המועמדת הרפובליקנית/צילום מסך, Twitter
המועמדת הרפובליקנית בריטני היליארד. Twitter, צילום מסך
המועמדת הרפובליקנית בריטני היליארד/צילום מסך, Twitter

היא הוסיפה בפייסבוק: "מספר אנשים עשו מאמצים רבים כדי לפגוע בקמפיין שלי לבחירות הקרובות. אני מבינה שחלקכם אולי לא יסכים עם ההחלטות שקיבלתי בעבר בנוגע לחיי האישיים. עם זאת, אני ממשיכה לקוות שהמצביעים בקיסקי יתעלמו מחיי האישיים וימשיכו לתמוך במאמץ שלי לעצור את השחיתות בעיירה. אני יכולה להבטיח לבוחרים שהעיירה והשחיתות שבתוכה מקבלים את מלוא תשומת ליבי. לא אכנע לטקטיקות ההטרדה וההפחדה האלו".

עוד מקרים דומים
פוליטיקאית מכריחה בוחרים לקנות תמונות עירום נועזות שלה כדי לדעת מה המצע שלה

פוליטיקאית מממנת את הקמפיין שלה דרך אתר העירום אונלי פאנס

זה מה שקורה בטיקטוק שלה

ואז - היא ניצחה בבחירות

חמישה ימים בלבד אחרי ההדלפה, ביום שלישי שעבר, הבוחרים הלכו לקלפיות כדי לצמצם את מאגר המועמדים המתמודדים על מושבים במועצת המפקחים של העיירה, המפקחת על פחות מ-5,000 תושבים ובריטני היליארד הצליחה לגבור על המחלוקת וניצחה.

"אני אסירת תודה שהמצביעים יצאו להצביע לטובת שינוי חיובי ונתנו לי תמיכה, למרות הפרסום השלילי והניסיונות הרבים לפגוע בקמפיין שלי", אמרה היליארד ל-PEOPLE. "זה מעצים, כאישה, להתגבר על כמה מהאתגרים שעמדתי בפניהם", היא המשיכה. "נלחמתי לטובת שקיפות במשך כמעט שנה, ועכשיו אני צעד אחד קרוב יותר ליכולת לספק את השקיפות הזו לתושבים בעצמי".

המשטרה לא זיהתה עד כה אף חשוד בהלפת התמונות. אם יתפסו, האחראים יואשמו בהפצת חומר מגונה. עורך הדין הוסיף שלא ברור אם היליארד תגיש כתב אישום אזרחי נגד האשם במידה וייעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully