וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאית מכריחה בוחרים לקנות תמונות עירום נועזות שלה כדי לדעת מה המצע שלה

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 1:50

טס גרסיה אומרת ש"נמאס לה מהפוליטיקה הרגילה" והיא משתמשת בתמונות נועזות שלה בחשבון למבוגרים בלבד כדי לממן את מסעה להיות חברת מועצה

טס גרסייה רוקדת עם לוגו המפלגה שלה/tessgarciaoficial

מועמדת למשרה פוליטית הלהיטה את מסע הבחירות שלה, על ידי כך שהיא מכריחה את מי שרוצה לראות את המדיניות שלה ואת המצע שלה להירשם לחשבון תמונות העירום הנועזות שלה ב- OnlyFans שלה.

טס גרסיה, בת ה-44, מתמודדת על בבחירות המקומית בטאראפוטו, פרו לתפקיד חבר המועצה הראשון של עיריית המחוז לה בנדה דה שילקאיו.

למרות שהיא מועמדת של מפלגת האיחוד האזורי, היא מתכננת לממן את הקמפיין שלה עם הכסף שהיא מרוויחה מהצילומים הפרובוקטיביים שלה ב-OnlyFans, שעלות הגישה אליהם היא 20 דולר (כ-70 ש"ח). היא סירבה לחשוף כמה כסף שירות המנויים למבוגרים בלבד מייצר עבורה. "OnlyFans הוא מפעל שהיה לי מאז שהחלה המגיפה ובאמצעות השירות הזה אני אראה את ההצעות שלי לציבור", היא אמרה לתקשורת המקומית.

גרסיה ומפלגתה מתעקשים שהקמפיין שלה רציני, והיא אומרת שהגיע הזמן שמישהו ינקוט גישה אחרת לקמפיין.

גרסיה אמרה לתחנת רדיו מקומית: "נמאס לי מהפוליטיקה הרגילה וכיזמית - מגיע לנו שינוי". בשיחה בתוכנית אחרת אמרה: "אני אוהבת להראות... את ההצעות שלי. אני אישה שיש לה עבודה לעשות. אני רוצה לרצות את כל השכנים שלי בפרויקטים טובים שיעזרו לשפר את איכות חייהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לטענתה, יש גם חשיבות אזורית מאחורי הקמפיין שלה והשימוש שלה ב-OnlyFans. סן מרטין, המחוז שבו טרפוטו היא הבירה, הוא אזור כפרי ברובו ורחוק מההמולה של הבירה של המדינה לימה. "ראיתי שלבנות רבות מלימה יש חשבונות OnlyFans", אמרה, "שאלתי את עצמי - למה אישה מהמחוזות לא יכולה גם לפתוח חשבון?"

במדינה כבר נערכות השוואות בין גרסיה לבין סוזי דיאז, אשת טלוויזיה וחברת קונגרס לשעבר שגונתה על ידי הכמורה במדינה ב-1995 לאחר שהתהדרה בקעקוע של המספר 13 על ישבנה השמאלי, כדי להבהיר למצביעים איזה פתק ההצבעה לשים בקלפי.

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans
  • פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully