וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאית מממנת את הקמפיין שלה דרך אתר העירום אונלי פאנס

10.8.2022 / 23:36

מרתה בואנו, מועמדת לתפקיד ציבורי במיאמי, פתחה חשבון באתר הפרובוקטיבי OnlyFans כדי לחשוף שם את "הפוליטיקה המלוכלכת" וקוראת למתחרה שלה "קינקי"

מתוך עמוד הטיקטוק של מרתה בואנו/@buenoformiami

פוליטיקאית מתחילה משתמשת בכסף שהיא מרוויחה באתר המפוקפק OnlyFans כדי להמשיך לממן את הקמפיין שלה להיבחר לוועדת המחוז במיאמי-דייד שבפלורידה, לאחר שקראה למתמודד מולה "ילד שובב".

מרתה בואנו, שלאחרונה אף טענה שפוסטים שלה הוסרו מטיקטוק בגלל שהיו נועזים מדי החליטה לממן את המועמדות שלה באמצעות רווחים מחשבון האונליפאנס שלה, במסגרת הקמפיין שלה בו היא מתכוונת לחשוף לדבריה את "הפוליטיקה המלוכלכת" של האזור.

בואנו מקווה לנצח את היריב שלה, אנתוני רודריגז, שעד כה גייס יותר ממיליון דולר במרוץ והיא קראה לו "ילד שובב" ו"קינקי" בגלל נאמנותו למפלגה הרפובליקנית. בסרטון שפורסם ב-OnlyFans שלה, המועמדת הליברטריאנית, שהיא גם אימא לארבעה ילדים, תקפה את יריבה עם כמה רמיזות מיניות. בסרטון אחד היא אומרת: "חשבתי שאתה רפובליקני, זה כל כך קינקי, איזה ילד שובב אתה".

אלה חלק מהתכנים שהיא מעלה לאונליפאנס

בואנו דיברה על האופן שבו היא משתמשת ב-OnlyFans בקמפיין שלה ואמרה: "אני לא מהבחורות האלו שמרוויחות 3 מיליון דולר בחודש. אז תאמין לי שזה לא הרבה כסף". במקום זאת, יש לה קהל נאמן של 50 מנויים שמשלמים 5 דולרים בחודש עבור שלושה סרטונים צנועים יחסית שעוזרים למשוך קצת תשומת לב לקמפיין שלה. חשוב מכך, זה מושך את תשומת הלב מהקמפיין של רודריגז, כשבואנו הסבירה שכל העניין של הסרטונים נועד "להראות לאנשים עד כמה הפוליטיקה באמת מלוכלכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באופן די מביך - בואנו ורודריגז הם שכנים, אבל הוא לא טרח להגיב כאשר חדשות CBS פנו אליו כדי לדבר על טקטיקות מסע הבחירות. עם זאת, מישהו אחר מהשכונה, כוכב ה-UFC חורחה מסבידאל, אמר שהקמפיין שבואנו מיישמת הוא רעיון פנטסטי: "ברגע שאמרת לי שהיא ב-OnlyFans אני ישר חשבתי שהיא חצי ערומה שם".

על הצלחתה עד כה אמרה בואנו: "אני לא יודעת לגבי העניין של אונליפאנס, אבל אני כן מקווה שאני חלוצה. אני כן מקווה שסוף סוף אני מצליחה לגרום לאנשים להפסיק לשים לב למפלגה שמאחורינו ולהתייחס להשגים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully