וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מחאו מול מטה אונר"א בירושלים: "אין סיבה לנוכחותם מלבד קידום אידיאולוגיה רצחנית"

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 19:21

אונר"א לוגו. אתר האו"ם, אתר רשמי
אונר"א/אתר רשמי, אתר האו"ם

מאות תושבי ירושלים השתתפו אתמול (שני) בהפגנה מול מטה אונר"א בשכונת מעלות דפנה בירושלים בקריאה לסגור את מטה הארגון. ההפגנה נערכה בהשתתפות סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג, משפחות שכולות, לוחמי מילואים ועשרות גופי ימין.

המחאה התקיימה עקב התגליות הקשות על חלקם הפעיל של עובדי אונר"א בטבח ה-7 באוקטובר, וברקע עצירת מימון הארגון מצד שורת מדינות באו"ם. במהלך האירוע קראו המשתתפים לממשלת ישראל לפעול מיידית להפסיק פעילותו של המטה, שלדבריהם מהווה סכנה ביטחונית חמורה לשלומם של אלפי תושבי מעלות דפנה, ולתושבי שכונות שמואל הנביא ורמת אשכול שממוקמות במרחק של עשרות מטרים בלבד מהמטה.

סגן ראש העיר אריה קינג מסר בנאומו כי "במקום מטה הארגון האנטי ישראלי העצום בגודלו שקיים כאן צריך לבנות שכונה לחיילים משוחררים שלחמו בעזה, לחיילים פצועים או חטופים, אשכול גנים ציבוריים ובתי ספר מפוארים. אני קורא לממשלת ישראל ולידידי ראש העיר משה לאון להתפכח ולפנות במידי את חמאס אונר"א מירושלים, שלא נראה את הארגון האנטישמי הזה יותר".

בהפגנה השתתפה גם פעילת ההסברה הבין לאומית, מומחית למשפט בין לאומי, עורכת הדין דבורה סרור פוליטיס. "במשך 75 שנים עם תקציב של מיליארדי דולרים הסוכנות הזו לא הצליחה ליישב ערבי אחד. לאו"ם יש סוכנות נוספת לפליטים, שמתמודדת עם 100 מיליון פליטים ב-137 מדינות ברחבי העולם, שעושה את אותה עבודה עם תקציב קטן פי שלוש", היא מסרה, "אין שום סיבה לנוכחות אונר"א בירושלים מלבד קידום האידאולוגיה הרצחנית של חמאס ולימוד הדור הצעיר מגיל ינקות לשנוא ולרצוח יהודים. ישראל חייבת להוציא את הסרטן הזה ממרכז העיר שלנו ומהמדינה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully