וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד נגד בן גביר: "לא ככה מתנהלים, זו לא הדרך"

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 8:51

ח"כ משה סעדה התייחס לסערה שעורר השר בן גביר כשביקר את הנשיא ביידן בראיון לתקשורת האמריקנית. "יש לנו המון הערכה והוקרה לארה"ב על מה שהיא עשתה למעננו", אמר ב-103FM. "יש ביקורת? צריך להגיד אותה בחדרים סגורים, לא בתקשורת"

בווידאו: השרים בן גביר, וסראלוף וקרעי רוקדים עם הקהל בכנס ההתיישבות בעזה הערב 28.01.24/ללא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התראיין בסוף השבוע לעיתון האמריקני 'וול סטריט ג'ורנל' ומתח ביקורת על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כשטען כי "אם טראמפ היה בשלטון, ההתנהגות של ארה"ב הייתה שונה לחלוטין". ענת דוידוב ואודי סגל דנו על כך ב־103fm עם חבר הכנסת משה סעדה (הליכוד), שהתייחס לדברים שעוררו סערה.

"אני לא נותן ציונים לחברי כנסת ולשרים, זה לא התפקיד שלי", אמר והוסיף: "יש לנו המון הערכה והוקרה לארה"ב, והדרך להביע אותה זה להגיד תודה, לא לבקר. אם יש ביקורת, וזה לגיטימי, הדרך להגיד אותה זה בחדרים סגורים, לא ברשתות ובתקשורת. זו הדרך הנכונה, ככה מתנהלים. יש לך מחלוקת? יש מקום להגיד אותה, לא בתקשורת".

משה סעדה, דיון ועדת החוקה, כנסת, 20 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
סעדה/ראובן קסטרו
איתמר בן גביר השר לביטחון לאומי, דיון הוועדה לביטחון לאומי על עונש מוות למחבלים, 20 בנובמבר 2023. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
"יש דרך - לא בתקשורת". בן גביר/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

עוד הדגיש כי "יש צורך גם בהכרת הטוב על מה שהם עשו למען עם ישראל ועושים עכשיו. אם יש ביקורת, ויש ביקורת והיא לגיטימית, יש איך לנהל שיח. לא זו הדרך, לא ככה מתנהלים, זה נכון לכל אחד. גם ארה"ב, דברי ביקורת צריכה להגיד בחדרים. ככה מנהלים מערכת יחסים בין שותפים, ככה זה צריך להיות".

"גם לגבי המהות, כרגע צריך המון תודה והוקרה על מה שארה"ב עושה למעננו. יש מחלוקת, יש ביקורת, זה לגיטימי בין שותפים, זה צריך להיאמר בחדרים סגורים", הבהיר, "כרגע כולנו נושאים אלונקה לא פשוטה וכבדה, מה שקורה בצפון, בדרום. מדינת ישראל במלחמה, ותחת האלונקה הזו צריכות להיכנס כל המפלגות הציוניות. יש זמן לפוליטיקה ביום שאחרי, שנחזיר את כולם הבייתה, החטופים, תושבי שדרות, קריית שמונה. כרגע, כל המפלגות הציניות שטובת עם ישראל לפניהן, צריכות להיכנס תחת האלונקה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully