וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' בביקורת קשה על בן גביר: "לא מועיל לפזר איומים, ככה לא בונים שותפות"

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 10:30

על רקע איומיו של בן גביר לפרק את הממשלה אם יתקבל מתווה עסקת החטופים הנוכחי, סמוטריץ' יוצא נגדו בראיון לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה". "כל היום להתייצב על הקו האדום ולהזהיר ממנו - זאת לא שותפות שאפשר להתנהל בתוכה"

סמוטריץ' נגד מינוי אהרן ברק: "נתניהו עשה זאת מבלי להתייעץ איתנו - זאת שגיאה"/ערוץ הכנסת

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יצא היום (חמישי) בביקורת נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. זאת, ברקע איומיו של בן גביר לפרק את הממשלה אם יתקבל מתווה עסקת החטופים שנידון בפסגה בפריז בתחילת השבוע. "הקווים האדומים שלי ידועים ואני לא צריך לנפנף בהם".

בראיון לרדיו "קול ברמה" אמר סמוטריץ' בנוגע לשר לביטחון לאומי כי "זה לא מועיל דבר לרוץ לאולפנים ולפזר איומים. אני שותף בממשלה ובקבינט, הקווים האדומים שלי ידועים ואני לא צריך לנפנף בהם". עוד הוסיף שר האוצר ואמר כי הוא "מכבד ומעריך את איתמר אבל הסגנון שלי אחר. לא ככה בונים שותפות. כל היום להתייצב על הקו האדום ולהזהיר ממנו - זאת לא שותפות שאפשר להתנהל בתוכה".

בצלאל סמוטריץ' נואם בכנס ההתיישבות בעזה. 28 בינואר 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
"מכבד ומעריך את איתמר אבל הסגנון שלי אחר", סמוטריץ'/פלאש 90, חיים גולדברג

שלשום, הגיב השר בן גביר לפרסומים על המתווהה חדש לעסקת החטופים נוספת שגובש בפריז. בן גביר איים כי מתווה שכזה יביא לפירוק הממשלה מצידו. "עסקה מופקרת = פירוק הממשלה", כתב השר ברשת החברתית ב-X.

בפסגה בפריז, שהתרחשה בתחילת השבוע, סוכם על מתווה בן שלושה שלבים שיוצג לחמאס - לפיו בשלב הראשון של העסקה ישוחררו 35-40 חטופים ישראלים ובהם נשים, גברים מעל גיל 60 וחטופים במצב רפואי קשה. זאת, בתמורה לשישה שבועות של הפוגה בלחימה ושחרור של אסירים פלסטינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, בישיבת סיעה, הכנסת, ירושלים.  ב-22 בינואר 2024.. יונתן זינדל, פלאש 90
"נתניהו יצטרך לבחור בין בני גנץ לבינו". השר בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף ממפלגת עוצמה יהודית הגיב גם הוא למתווה שגובש ומסר בראיון לרדיו צפון כי "הקו האדום שלנו הוא סיום המלחמה ללא ניצחון - לא תהיה ממשלה אם לא תהיה מלחמה". עוד הוסיף השר ויצא באולטימטום לראש הממשלה. "נתניהו צריך לבחור בין בני גנץ והמחנה הממלכתי לבין איתמר בן גביר ועוצמה יהודית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully