וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וסרלאוף מאיים: "נתניהו צריך להחליט - גנץ או בן גביר"

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 11:28

בראיון לרדיו צפון, השר מעוצמה יהודית הבהיר את הצורך בחידוש ההתיישבות ברצועת עזה ושלח מסר לראש הממשלה: "הקו האדום שלנו הוא סיום המלחמה ללא ניצחון - לא תהיה ממשלה אם לא תהיה מלחמה"

"יש לנו הזדמנות לתקן את העוול ההיסטורי שנעשה לנו לפני 19 שנים - בכל מקום שאנחנו לא נהיה שם, חמאס יהיה שם", כך אמר היום (שני) שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית בריאיון לגדי נס ברדיו צפון FM104.5. "רוב העם בדעה הזאת, ואני חושב שזו עמדה רציונלית, הגיונית ומעשית. הנוכחות שלנו היא קריטית, אנחנו רואים את זה כבר עכשיו - כשחיילי צה"ל נסוגים משטח מסוים, מחבלי חמאס מתארגנים שם מחדש. אזרחי ישראל צריכים ביטחון, אנחנו לא רוצים עוד 19 שנה של טילים על הבתים שלנו".

יצחק וסרלאוף, השר לפיתוח הנגב והגליל 6. ראובן קסטרו
"בכל מקום שאנחנו לא נהיה שם, חמאס יהיה שם". השר יצחק וסרלאוף/ראובן קסטרו

השר מעוצמה יהודית התייחס גם לעתיד מפלגתו בממשלה. "נתניהו צריך לבחור בין בני גנץ והמחנה הממלכתי לבין איתמר בן גביר ועוצמה יהודית", הזהיר וסרלאוף והוסיף: "הקו האדום שלנו הוא סיום המלחמה ללא ניצחון - לא תהיה ממשלה אם לא תהיה מלחמה".

וסרלאוף הסביר גם: "אנחנו נגד סיום המלחמה משום שזה מסכן את הלוחמים שלנו וגם פוגע בביטחונה של מדינת ישראל. אני הולך לפגוש משפחות שכולות והן אומרות לי שני דברים - שהם רוצים אחדות ושלא נעצור את המלחמה. הם לא רוצים לחשוב שהילדים שלהם נפלו לשווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully