וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגן כנס ההתיישבות בעזה: "רוב הציבור מבין ש-7 באוקטובר הוא תוצאה של ההתנתקות"

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 10:17

"זה שיש 100 ומשהו בחטופים בעזה, שנרצחו 1,300 איש, זה קרה ישירות בגלל הנסיגה מגוף קטיף", אמר ראש מועצת שומרון יוסי דגן לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM, ולא הסתייג מקיום הכנס השנוי במחלוקת: "אני חושב שהיה מאוד מוצלח. מתפלא מהניתוק של חלקים בתקשורת ובחברה"

בווידאו: השרים בן גביר, וסראלוף וקרעי רוקדים עם הקהל בכנס ההתיישבות בעזה הערב 28.01.24/ללא

יושב ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ממארגני "כנס הניצחון" שקרא להתיישבות מחדש בעזה ובו השתתפו עשרות חברי כנסת מהימין, טען הבוקר (שני) כי "זה שיש 100 ומשהו בחטופים בעזה, שנרצחו 1,300 איש, זה קרה בצורה ישירה בגלל הנסיגה מגוף קטיף", בריאיון לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM. בהמשך לא הסתייג מקיום הכנס השנוי במחלוקת אמש, בו השתתפו גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר התרבות והספורט מיקי זוהר: "אני חושב שהיה מאוד מוצלח. אני מתפלא מרמת הניתוק של חלקים בתקשורת ובחברה הישראלית".

דגן המשיך לכפור בביקורת שנשמעה נגד קיום האירוע: "זה שהגיעו 11 שרים וכמעט 20 חברי כנסת לכנס הזה - זה אומר הכול. בתור זה שארגן ומצולם רוקד עם השרים והקהל, אני מוחה בתוקף על הדברים, תמיד הפרוגרסיביים פונים לגופו של אדם ומעוותים את המציאות. אני הייתי שם, אלפי אנשים רקדו, ריקוד לא שמח אלא שירי נשמה, ושרו שיר לחזרת השבויים והנעדרים, שיר מתוך הפסוקים, שיר תפילה לחזרתם".

יוסי דגן. ראובן קסטרו
יוסי דגן/ראובן קסטרו
השרים איתמר בן גביר ושלמה קרעי רוקדים עם הקהל בכנס ההתיישבות בעזה. 28 בינואר 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
השרים איתמר בן גביר ושלמה קרעי רוקדים עם הקהל בכנס ההתיישבות בעזה. 28 בינואר 2024/פלאש 90, חיים גולדברג

דגן המשיך והבהיר כי "הכנס נעשה כדי לתת כוח לממשלה ודרוש ממנה לעשות את הדברים שימנעו את השואה הזו עוד פעם. אני לא חושב שמחר יוקמו יישובים בעזה, אנחנו צריכים לומר אמירה ברורה - אם אנחנו רוצים להחזיר את הביטחון לעוטף עזה, שנהיה עוטף עזה אחרי ההתנתקות. ברור לי, ואני בן אדם די ריאלי, שלא תקום מחר בבוקר התיישבות בצפון רצועת עזה כי הממשלה שלנו, אין לה מספיק את האומץ".

הוא צידד באמירות פוליטיקאים, שקראו ל"הגירה מרצון" של תושבי הרצועה: "לתת אפשרות לצעירים שנמאס להם להיות מגן אנושי של החמאס לצאת משם"מי שהיום מנסה לטעון טענה מוסרית כנגד עידוד או סיוע לעזתים שבאמת רוצים לעזוב, שאסור לפתוח להם את השערים - הוא קצת צבוע. לקחת תושבים ולהעביר בטרנספר זה מה שעשו לי כשגירשו אותי מהבית שלי, מה שעשו לגוש קטיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully