וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנה בלום, שנהגה בשכרות וגרמה למות תינוק ביום העצמאות, הורשעה בהמתה בקלות דעת

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 16:15

במסגרת הסדר טיעון שנחתם בין הצדדים הרשיע שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע את בלום בעבירות של המתה בקלות דעת, חבלה חמורה, נהיגה בשכרות ונהיגה ללא רישיון רכב. בתאונה הקטלנית נהרג התינוק מעיין בן ה-10 חודשים ושאר בני המשפחה ברכב נפצעו באופן בינוני-קשה

בווידאו: פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב/צילום: דוברות מד"א

יאנה בלום, הנהגת שגרמה לתאונת דרכים ביום העצמאות בכביש 40, הורשעה היום (חמישי) בהמתה בקלות דעת ונהיגה בשכרות על יד בית המשפט המחוזי בבאר שבע. בתאונת הדרכים נהרג התינוק מעיין בן ה-10 חודשים ונפצעו שאר בני המשפחה באופן קשה-בינוני.

במסגרת הסדר טיעון שנחתם בין הצדדים, ואינו כולל הסכמות על העונש, הוגש כתב אישום מתוקן, ממנו עולה כי במהלך יום העצמאות עבדה בלום במסיבת טבע, שהתקיימה בדרום הארץ. במהלך עבודתה וגם לאחר סיום המשמרת שתתה אלכוהול, כשבשעות הצהריים של אותו היום בלום יצאה מהמסיבה כשהיא שיכורה משתיית האלכוהול ובדמה נמצא ריכוז נמוך קנאביס. "בשלב מסוים של הנסיעה, בלום החלה בנהיגה מסוכנת שחייבה חלק מהרכבים לרדת לשול על מנת להימנע מתאונה ותוך עקיפה באמצעות נתיבי השתלבות", נכתב בהודעת הפרקליטות.

יאנה בלום, הנהגת המעורבת בתאונה בה נהרג הפעוט מעיין דומנוביץ' וחשודה בנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הורשעה בהמתה בקלות דעת ונהיגה בשכרות. יאנה בלום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פעוט נהרג בתאונת דרכים בכביש 40, 26 באפריל 2023. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה בכביש 40, סמוך לצומת הנגב לכיוון דרום/אתר רשמי, דוברות מד"א

בהודעה מטעם הפרקליטות נכתב איך בלום נהגה נגד כיוון התנועה, וגם סטייתו של נהג הרכב הנפגע לא מנעה את התאונה הטרגית. "בשלב מסוים, מהכיוון הנגדי לנסיעתה של בלום רכב עם זוג הורים וארבעת ילדיהם הקטנים הנהג אשר הבחין ברכבה של בלום נוסע מולו בנתיב הנגדי, ניסה לסטות לשול הימני כדי להתחמק מההתנגשות עמו, אך למרות זאת, חזית רכבה של בלום פגע בעוצמה רבה ברכבו", נכתב. "כתוצאה מהתאונה נהרג תינוק כבן 10 חודשים. בנוסף, זוג ההורים ושלושת ילדיהם הקטנים שנותרו בחיים נחבלו חבלות חמורות ופונו לחדר טראומה בבית החולים סורוקה. בלום אף היא נחבלה ונזקקה לטיפול רפואי".

בהתאם להודאתה הרשיע שופט ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע יובל לבידרו את בלום בעבירות של המתה בקלות דעת, חבלה חמורה, נהיגה בשכרות ונהיגה ללא רישיון רכב.

מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום. באדיבות המשפחה
מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום/באדיבות המשפחה

"היינו בדרך לטיול ולאחר מכן לעל האש משפחתי, ופתאום ברגע אחד החיים התהפכו", סיפרה אילה דומנביץ, אמו של מעיין לאחר התאונה הקטלנית. "היינו בחידון התנ"ך באירוע, בדרך לכאן", סיפר גם משה דומנוביץ, סבו של הפעוט. "זה נחת עלינו כמו פצצה. זקוקים להרבה רחמי שמיים, התאונה הזו מפרקת משפחה", הוסיף.

יאנה בלום היא בת שכולה שאיבדה את אביה בפיגוע בדולפינריום בשנת 2001. בראיון שקיימה בעבר עם "כאן 11" סיפרה בדמעות כי היא לא מרבה לדבר על מות אביה. "אני מרשה לעצמי לבכות על זה רק פעם בשנה וזה ביום הזיכרון שלו", אמרה. יום לאחר יום הזיכרון בשבוע שעבר, התרחשה התאונה בה לפי החשד, בלום הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully