וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד שני חשודים בפרשת עמוס לוזון; השלישי, בן שופט בכיר - לא יואשם

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 14:03

השניים, צעירים מהשרון, הואשמו היום בבית המשפט השלום בתל אביב כי צילמו סרטון מיני של לוזון והפיצו אותו ברשתות. לפני כן, אחד מהם אף ניסה לסחוט מלוזון 13 אלף שקל: "אני אשיג את המספר שלו ואשלח לו את הסרטון"

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד שניים מתוך שלושת החשודים בפרשת הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון. השניים, צעירים מהשרון, הואשמו היום בבית המשפט השלום בתל אביב כי צילמו סרטון מיני של לוזון בבריכת ביתו שבארסוף, והפיצו אותו ברשתות, לאחר שאחד מהם אף ניסה לסחוט מלוזון 13 אלף שקל עבור הסרטון. נגד החשוד השלישי בפרשה, קטין ובנו של שופט בכיר - לא הוגש אישום.

שני הנאשמים נעצרו ביולי על ידי המשטרה בחשד לסחיטת איש העסקים עמוס לוזון לאחר שהפיצו סרטון מיני שלו בברכה בביתו שצילמו. על פי כתב האישום, שני החשודים הם תושבי כפר שמריהו, כשאחד מהם הוא בנו של בעלים לשעבר של קבוצת כדורגל, שהורשע בעבר בעבירות מס, והשני הוא בנו של בעלים של חברה ציבורית גדולה.

החקירה נפתחה לאחר שלוזון התלונן על הפצת סרטון מיני שלו לאחר שסירב להעביר 13 אלף ש"ח במסגרת ניסיון סחיטה. הפיכת החקירה לגלויה, שני החשודים נעצרו נלקחו לחקירה ובלשי המשטרה ערכו חיפוש ותפסו ממצאים הקשורים לפרשה.

עמוס לוזון. ניר פקין, עיבוד תמונה
עמוס לוזון/עיבוד תמונה, ניר פקין

יום למחרת מעצרם, נעצר בן השופט. בעקבות מעצרו, הוחלט להעביר את התיק מפרקליטות מחוז מרכז למחוז תל אביב, בשביל למנוע מצב של ניגוד עניינים. לאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, בית המשפט הורה על שחרורם למעצר בית.

במהלך החקירה, נערך עימות בן החשוד הקטין לאחד החשודים הבגירים ובמהלכו הם האשימו אחד את השני בשליחת הודעת הסחיטה. החשוד הקטין טען שהשניים האחרים איימו עליו לבצע זאת אך הוא סירב. "מעורבותם של חשודים נוספים נבדקה ונשללה", נמסר מהפרקליטות בתגובה להחלטה לא להגיש כתב אישום נגד בן השופט בשל ראיות שהצביעו על היעדר אשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully