וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחיטת עמוס לוזון: המשטרה סיימה את חקירתה, ראיות נגד חלק מהחשודים

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 10:09

הסרטון המיני של איש העסקים הופץ לאחר שזה סירב להעביר 13 אלף שקל במסגרת ניסיון סחיטה. המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה עלה כי אחד החשודים צילם את הסרטון והפיץ אותו בקבוצת וואטסאפ של חברים. באמצעות ראיות, הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום נגד שני החשודים הבגירים

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

המשטרה סיימה היום (שלישי) את חקירתה בפרשת הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון. כלל חומרי החקירה, בהם ראיות נגד החשודים, הועברו לעיון והחלטת הפרקליטות, שצפויה להגיש בקרוב כתב אישום.

לוזון התלונן לפני כשבועיים על הפצת הסרטון המיני שלו, לאחר שסירב להעביר 13 אלף שקל במסגרת ניסיון סחיטה. זמן קצר לאחר מכן, ירו לעבר בית גרושתו של לוזון.

במהלך החקירה עלה שאחד מהחשודים הבגירים צילם את הסרטון בתור מעשה קונדס ולא במטרה לסחוט את לוזון. החשוד אף הודה במעשה. לאחר שצילם, אותו חשוד הפיץ את הסרטון בתוך קבוצת וואטסאפ של חברים. חלקם כעסו עליו וביקשו שימחוק אותו, וחלקם המשיכו להפיץ אותו ברשת.

עוד כחלק מהחקירה, החשוד הבגיר הנוסף והחשוד הקטין התעמתו והאשימו אחד את השני בשליחת הודעת הסחיטה. החשוד הקטין טען שהשניים האחרים איימו עליו לבצע זאת אך הוא סירב. הפרקליטות ככל הנראה תגיש כתב אישום כנד שני החשודים הבגירים, שכן ראיות שעלו מהחקירה החלישו את החשד כנגד החשוד הקטין שהוא גם בנו של שופט.

עמוס לוזון. ניר פקין
עמוס לוזון/ניר פקין

אחד מהחשודים הוא בנו של בעלים לשעבר של קבוצת כדורגל, שהורשע בעבר בעבירות מס, והשני הוא בנו של בעלים של חברה ציבורית גדולה. לפי החשד, השניים עומדים מאחורי הפצת סרטון מיני של לוזון בביתו, וכן ניסיון להפעיל עליו לחץ כדי לסחוט אותו. המשטרה מייחסת להם בין היתר עבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה. הקטין החשוד בפרשה הוא הוא בנו של שופט מוכר, שהוא אחיהם של איש יחסי ציבור מוכר וספורטאית עבר מעוטרת.

לוזון הוא הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון, והיה בעבר הבעלים של מכבי פתח תקווה. אחיו אבי שימש בעבר כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, ואחיינו הוא מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully