וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: תלמידת תיכון מכה מורה בהתקף פסיכוטי ושולחת אותה לאשפוז

16.1.2024 / 0:02

תלמידת תיכון במיזורי עומדת בפני כתב אישום פלילי לאחר שתועדה מעיפה אגרופים וסטירות למורה שלה בקטטה אלימה במיוחד שהתפתחה במסדרון בית הספר. המורה טוענת שהיא לא מבינה מדוע התלמידה התנפלה עליה

תלמידה מכה מורה בבית הספר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תלמידת תיכון במיזורי עומדת כעת בפני כתב אישום פלילי בעקבות סרטון ויראלי מטריד המציג אותה נאבקת וחובטת שוב ושוב במורה שלה בת ה-65 - ושולחת אותה לאשפוז בבית החולים.

סרטון שצבר יותר מ-2.5 מיליון צפיות ב-X (טוויטר לשעבר) מציג את אחת המחנכות בבית הספר התיכון נורמנדי שבסנט לואיס, מיזורי, שוכבת על הרצפה ומנסה נואשות להגן על עצמה מהתלמידה שעומדת מעליה ומכה אותה בראשה ללא הפסק.

תלמידת התיכון נראית ממשיכה להכות באגרופים ובסטירות את המורה גם כשהיא מצליחה להתגלגל מעליה - ואז היא מהדקת את המורה בין רגליה כשתלמידים אחרים צועקים ברקע, המומים מהקטטה שפרצה במסדרון בית הספר. המורה נשמעת מתחננת בפניה להניח לה, אך התלמידה מסרבת לשחרר.

השתיים ממשיכות להיאבק על הרצפה עד שכמה מהתלמידים מתערבים ומצליחים להפריד בין השתיים. בשלב מסוים גם מורה מתערב וצועק: "תפסיקו! תפסיקו!" כשאחד התלמידים נראה מרחיק מהמסדרון את התלמידה הזועמת.

בסוף הקטע נראית התלמידה חוטפת התקף על הרצפה בזמן שהיא אזוקה בידיה.

צפו בתיעוד מבית הספר

תלמידים טוענים שהקטטה התחילה כשהמורה התעמתה עם התלמידה על כך שעזבה את הכיתה וחזרה לקחת את התיק שלה. המורה, שריל רוג'רס, אמרה לתלמידה להמתין - מה שגרם לתלמידה לקחת את התיק שלה ולתקוף אותה. חלק מההתלמידים טוענים שהמורה חשדה שהתלמידה לקחה תרופות מהלוקר שלה. הכדורים היו כביכול כדורים נגד התקפים, לפי קולין ראג, שותף לבעלות על Trending Politics, אחד מהספקים ששיתפו את הסרטון.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עם זאת, בן זוגה של המורה, גרג סטנטון, אמר ל-KSDK שכאשר ביקר אותה בבית החולים, לא היה לה מושג מדוע הותקפה. "היא נפצעה די קשה", אמר על בת זוגו שעדיין מתאוששת מפציעותיה, "היא באמת לא יכולה לדבר. היא לא מבינה למה היא הותקפה. היא לא מפסיקה לבכות".


עוד בנושא:
תיעוד קשה לצפייה: תלמיד ענק היכה מורה מחוסרת הכרה כי לקחה לו את הסוויץ'

אב מכה ב-22 אגרופים את המורה שהטריד מינית את בתו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לא ברור אם התלמידה אושפזה גם בעקבות ההתקף שנראה שלקתה בו. משטרת סנט לואיס אישרה ל-KSDK שהיא מתכוונת להגיש כתב אישום פלילי נגד הנערה הלא מזוהה בבית המשפט לנוער.

נגיד מטעם בית הספר אמר ל-Post בשישי כי ההנהלה מטפלת בתקרית: "אנו לוקחים את הנושא הזה ברצינות ומשתפים פעולה באופן מלא עם רשויות אכיפת החוק המקומיות", נכתב בהצהרה, "בנוסף, פתחנו בחקירה פנימית לאיסוף כל העובדות הדרושות סביב האירוע, ופעולות מתאימות יינקטו על סמך ממצאי החקירות הללו".

"הבטיחות והרווחה של התלמידים והצוות שלנו הם בעלי חשיבות עליונה ל-Normandy Schools Collective, והמיקוד העיקרי שלנו הוא לספק מרחב בטוח ומטפח לתלמידים ללמוד ולמורים לחנך", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully