וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: תלמיד ענק היכה מורה מחוסרת הכרה כי לקחה לו את הסוויץ'

26.2.2023 / 23:58

נער בן 17 בגובה 2 מטרים ובמשקל 120 ק"ג תקף באלימות עוזרת הוראה שלקחה את קונסלת המשחק שלו. הוא דחף אותה לרצפה, דרך עליה שוב ושוב וחבט בה 15 פעמים באגרופיו - והכל תועד במצלמות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קשה לצפייה - בן 17 הכה באכזריות מורה שלקחה לו את הנינטנדו סוויץ'/Flagler County Sheriff's Office

סרטון מטריד תיעד את הרגע בו תלמיד בן 17 מפלורידה בגובה 2 מטרים מכה עוזרת הוראה מחוסרת הכרה במסדרון בית ספר - לאחר שהיא החרימה את מכשיר ה-Nintendo Switch שלו.

ניתן לראות את התלמיד דוהר לעבר המורה, שמסתובבת ומבחינה בתוקף שלה שבריר שנייה לפני שהוא דוחף אותה לרצפה. לאחר מכן, התלמיד ששוקל 120 ק"ג דורך עליה, בועט שוב ושוב במורה מחוסרת ההכרה וחובט בה באגרופיו 15 פעמים.

כמה אנשי צוות נוספים מבית הספר התיכון Matanzas בפאלם קוסט, שהיו עדים לתקיפה האכזרית, נראים מגיעים בריצה כדי למשוך את הנער מהקורבן, שהובהלה לבית חולים מקומי. בניו יורק פוסט דווח שהיא מאושפזת במצב קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייה.

התקיפה

בתיעוד נראית אישה רצה אל התלמיד ותופסת את זרועו, אך היא לא מצליחה למשוך אותו מהקורבן לפני שאנשים נוספים מגיעים כדי לגרור אותו ממנה. גם אחרי שהם מצליחים להצמיד אותו לקרקע, הוא עדיין שולח את רגלו כדי לפגוע בה עוד כמה פעמים. בסופו של דבר נדרשו חמישה אנשי צוות כדי לרסן אותו ולגרור אותו מגופה מחוסר ההכרה בזמן שהוא נלחם בהם.

סרטון נפרד שפורסם על ידי משרד השריף של מחוז פלגלר מציג את התוקף נאזק בתוך הכיתה ונלקח למאסר. "התלמיד הצהיר שהוא כעס על הקורבן כי היא לקחה את קונסולת הנינטנדו סוויץ' שלו במהלך השיעור", אמר דובר מטעם המשטרה בהצהרה.

עוד מקרי אלימות בבתי ספר
אישה התפרצה לכיתה והרביצה למורה מול התלמידים
"אני מפחדת על חיי": מורה טוענת כי הותקפה ע"י אימהות בבאר שבע

על פי דו"ח מעצר, השוטרים שהגיעו לזירה מצאו את המורה כשהיא מדממת ומחוסרת הכרה. התלמיד התוקף החל לירוק לכיוונה, ואמר לשוטרים שהוא "הולך להרוג אותה" כשיחזור לבית הספר.

לדברי השוטרים הנער אמר להם שהוא "ירביץ לה בכל פעם שהיא תיקח את המשחק שלו", וירק עליה כשהשוטרים לקחו אותו משם, לפי דו"ח המעצר. בצילומי מצלמת גוף של אחד השוטרים, ניתן לראות את התלמיד שואל אם הוא הולך לכלא, בזמן שאוזקים אותו בבית הספר. "לכמה זמן?", הוא שואל והקצין עונה לו "אני לא יודע". כמה רגעים לאחר מכן הוא אומר לשוטרים: 'לכו תז@#נו. אני לא רוצה ללכת לכלא. יש לי דברים חשובים יותר לעשות".

תוך כדי החקירה, הנער (שגר בפנימייה) שאל שוב ושוב מתי הוא עומד להשתחרר, והחל לבעוט בשולחן ולהתנהג באלימות כשלא קיבל את התשובות להן קיווה.

עוד באותו נושא

מזעזע: תלמיד היכה מורה בגלל שלקח לו את הטלפון

לכתבה המלאה

"מעשיו של התלמיד הזה הם איומים לחלוטין ובלתי מקובלים", אמר שריף מחוז פלאגלר ריק סטאלי בהצהרה. "אנו מקווים שהקורבן תחלים, הן נפשית והן פיזית, מהאירוע הזה".

עוזרת ההוראה שהותקפה זוהתה כג'ואן ניידיץ', אם לשניים בת 57 שבנה הקטן לומד אף הוא בתיכון. הנער התוקף, שהוא בעל צרכים מיוחדים, הועבר לאחריות מחלקת הנוער במשרד המשפטים. הוא נמצא במעצר והואשם בעבירה פלילית של חבלה בנסיבות מחמירות, שהעונש עליה הוא עד חמש שנים בכלא.

נציגי בית הספר במחוז וולוסיה פרסמו הצהרה לאחר שמשרד השריף של מחוז פלגלר פרסם את הצילומים המטרידים. "הביטחון והבטיחות של התלמידים והצוות שלנו חשובים ביותר עבורנו ואנו נמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם הרשויות המקומיות במסגרת החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully