וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואטורי על הפגנת משפחות החטופים: "זה נכון להביע כאב, אבל לא צריך להגזים"

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 11:36

חבר הכנסת מהליכוד התראיין לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM, התייחס לעצרת שנערכה אמש בכיכר החטופים: "ככל שההפגנה גדולה יותר, כך חמאס מתבצר בעמדותיו". על העימות שפרץ בינו לבין עיתונאי חדשות 13 בזמן סיקור המשפט בהאג: "אלג'זירה מחאו להם כפיים"

בווידאו:ח"כ ניסים ואטורי שאל את אילון מאסק מדוע הוא חסם אותו בטוויטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) התראיין הבוקר לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לעצרת שנערכה אמש בכיכר החטופים בהשתתפות עשרות אלפי אנשים, ואמר כי "ככל שההפגנה גדולה יותר, כך חמאס מתבצר בעמדותיו".

לדבריו, "אתמול הייתה הפגנה מאוד צודקת של משפחות החטופים, שאליה הצטרפו אנשים שהקריאה שלהם היא להפיל את הממשלה. בעצם חסימה של כביש זה יותר מקשה עלינו במשא ומתן, אתם מבינים שחמאס עכשיו יותר מתבצר אחרי אתמול בערב. אני לא מאשים את המשפחות, זה נכון מבחינתם להביע את הכאב, אבל לא צריך להגזים".

ניסים ואטורי. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
ניסים ואטורי/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

חבר הכנסת התייחס בנוסף לעימות שפרץ בינו לבין עיתונאי חדשות 13 ברוך קרא ואביעד גליקמן, בזמן שהתארח באולפן שליווה את הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג: "אלג'זירה מחאו להם כפיים. יש אנשים כמו ברוכי קרא שחברו אליהם, הוא ניסה לפגוע בי".

ואטורי הוזמן לדיון לאחר שהציטוטים שלו בדבר הצורך "למחוק את עזה" הופיעו בכתב התביעה של דרום אפריקה. אלא שמהר מאוד ואטורי נקלע לעימות עם קרא וגליקמן.

"חבר הכנסת ואטורי, תעשה לי טובה, הזמן שאנשים פה נפגשו עם חטופים... תודה רבה שהגעת לאולפננו ותודה על הנזק שגרמת למדינת ישראל", אמר קרא לואטורי בסוף הראיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully