וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל עצר ביו"ש את אחיותיו של אל-עארורי, בכיר חמאס שחוסל בביירות

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 10:44

השתיים נעצרו בערים אל-בירה וערורה, באזור רמאללה. אל-עארורי, שחוסל בתחילת החודש בתקיפת כטב"מ ברובע הדאחיה בביירות, היה ממקימי הזרוע הצבאית של חמאס בשנות ה-90, ובין היתר היה אחראי על תיאום פיגועי טרור ביהודה ושומרון

בווידאו: סגן מנהיג חמאס אל-עארורי חוסל בביירות 02 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צה"ל עצר הלילה (בין שבת לראשון) בפעילות ביהודה ושומרון את שתי אחיותיו של בכיר חמאס שחוסל בלבנון, סאלח אל-עארורי. השתיים נעצרו בערים אל-בירה וערורה, באזור רמאללה.

אל-עארורי, שחוסל בתחילת החודש בתקיפת כטב"מ ברובע הדאחיה בביירות, היה ממקימי הזרוע הצבאית של חמאס בשנות ה-90. הוא היה אחראי על תיאום פיגועי טרור ביהודה ושומרון, בין היתר במהלך שהותו בטורקיה כחלק ממפקדת חמאס במדינה. זו הייתה התקיפה הראשונה שמיוחסת לישראל בביירות מאז 2019, אז דווח ששני כטב"מים התרסקו בדאחייה ופגעו במאמצים של חיזבאללה להצטייד בנשק מדויק.

סאלח מוחמד סולימאן אל-עארורי  שחוסל בתקיפות צהל ברובע דאחיה בביירות 02 בינואר 2024. ללא, אתר רשמי
בכיר חמאס שחוסל בביירות סאלח אל-עארורי/אתר רשמי, ללא

יחד עם אל-עארורי חוסלו בפיצוץ גם בכירי הזרוע הצבאית של חמאס בלבנון, עזאם אקרע וסמיר אפנדי, לצד ארבעה אנשים נוספים, גם הם פעילי חמאס. אל-עארורי חוסל במשרד של חמאס בפרבר של בירת לבנון, הנחשב למעוז חיזבאללה. בתיעודים מהזירה נראה מבנה עולה באש, וכמה כלי רכב בוערים.

חמאס ספד לאל-עארורי בתור אחד מאדריכלי הטבח ב-7 באוקטובר, וכאחד מראשי "ההתנגדות" ברצועת עזה ובגדה. מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה אמר כי החיסול של סגנו "לא ישפיע על דרכה של המהפכה ועל הסלמתה" ואמר כי זהו "מעשה טרור" והפרה של ריבונות לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully