וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהיג העליון של איראן במסר בעברית עילגת: "פשעי היישות הציונית לא תישכח"

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 8:46

"אפילו לאחר היעלמותה של היישות הזאת מעל פני האדמה - הפשעים האלה יירשמו בספרים", כתב אייתוללה עלי חמינאי בחשבון ה-X שלו. בנובמבר האחרון, טען חמינאי כי זו "עובדה" שישראל ספגה "תבוסה" במלחמתה בחמאס

בוידאו: מנהגיה העליון של איראן, עלי חמינאי בנאום טלווויזיוני/עריכה: אביעד בללי

המנהיג העליון של איראן, אייתוללה עלי חמינאי כתב הערב (רביעי) בחשבון ה-X שלו בשפה העברית: "פשעי היישות הציונית לא תישכח. אפילו לאחר היעלמותה של היישות הזאת מעל פני האדמה, הפשעים האלה ורצח אלפי ילדים ונשים יירשמו בספרים".

בחודש נובמבר האחרון, טען חמינאי שישראל ספגה "תבוסה" במלחמתה נגד חמאס, וכי זו "עובדה". טהראן סיפקה לארגון הטרור הפלסטיני תמיכה כספית וצבאית במשך שנים ארוכות, אך הכחישה שהייתה מעורבת בתכנון מתקפת הפתע של 7 באוקטובר.

"תבוסת המשטר הציוני בעזה היא עובדה", טען אז חמינאי בנאום שנשא במרכז חיל האוויר והחלל של משמרות המהפכה בבירה טהראן, "להתקדם ולהיכנס לבתי חולים או לבתים של אנשים זה לא ניצחון, כי ניצחון פירושו לנצח את הצד השני", אמר.

לדברי מנהיג איראן, "חוסר היכולת הזה משקף את חוסר היכולת של ארצות הברית ומדינות המערב", המגבות את ישראל. חמינאי הוסיף כי ישראל "הרגה אלפי ילדים ללא כל חרטה" משום שלטענתו "הציונים רואים עצמם כגזע עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully