וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לקלוט את המוות שלך - היה לך חשוב להגן על המולדת": רס"ר (במיל') רועי מימון מובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 17:02

משפחתו וחבריו ליוו את מימון, לוחם ביחידת יהל"ם, בדרכו האחרונה. אביו ספד לו: "הפגישה עם המוות שלך מאוד עוצמתית". גם דודו סיפר: "התנדבת במד"א ואיחוד הצלה והצלת חיי אדם - איזה איש חזק היית, שמציב אתגרים ועושה הכל לעמוד בהם"

בווידאו: לוויתו של רועי אברהם מימון לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה 10 בינואר 2023/שלומי גבאי

רס"ר (במיל') רועי אברהם מימון שנפל ברצועת עזה, הובא למנוחות היום (רביעי) בבית העלמין הצבאי בעפולה. יאיר מימון, אביו של רועי, ספד לו ואמר כי הוא ייזכר לעד בזכות המוסר הגבוה וכוח הרצון שלו. "הבן היקר שלנו, היה לך חשוב לא לפגוע אף פעם באף אחד, גם לא בחיות והפכת לטבעוני ורודף שלום", זעק על קברו. "הפגישה עם המוות שלך מאד עוצמתית שקשה להבין ולקלוט אותה. היה לך חשוב להגן על המולדת שלך".

רועי שירת כפראמדיק לוחם ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית ונפל בקרב במרכז רצועת עזה כשהוא בן 24. "אמרת שאתה נלחם כדי שהאזרחים יוכלו לנהל חיים רגילים וגם לשמוח", המשיך אביו. "המלחמה שיש לנו עם האויבים מבחוץ היא השתקפות המלחמה שיש בתוכנו. איך אנחנו נלחמים בינינו? אני לא בא בטענות לשום צד ורואה את הסבל שנגרם לכל הצדדים, המלחמה בתוכנו הביאה את המלחמה שבאה אלינו מבחוץ".

הוריו בלוויתו של רועי אברהם מימון לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה 10 בינואר 2023. שלומי גבאי
"היה לך חשוב להגן על המולדת שלך", הוריו של רועי בלוויתו, היום/שלומי גבאי

גם סא"ל ניר חבלצקי ספד לרועי וסיפר כי הוא נפל בעת השמדת מפעל לייצור אמל"ח ורקטות. "רועי התנדב לשרת ביחידת יהל"ם, יצא לקורס חובשים והתאהב בעולם הרפואה", אמר. "מתוקף תפקידו, לקח חלק בעשרות פעולות מבצעיות בהן קיבלה היחידה צל"ש אלוף פיקוד דרום. רועי שמע שחסר פראמדיק והתייצב ביחידה למרות שלא גוייס".

"בגלל המלחמה הזאת בינינו איבדנו את רועי אברהם, איזה מחיר כבד אנחנו משלמים על המלחמות בינינו, בגלל דברים טפלים לחלוטין", המשיך חבלצקי. "בתקווה שיגיע השלום בינינו. שלא נלחם בגלל ההבדלים בינינו, שנבין מה ההבדלים ביננו וממה הסבל שקיים אצל כל אחד. כשנגיע לשלום בינינו לא יהיה עוד שכול וצער שהמלחמה הזאת גורמת לנו. השלום לא יגיע מהדרגים הגבוהים, לא מתוך העם. כולנו ביחד נצמיח שלום".

לוויתו של רועי אברהם מימון לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה 10 בינואר 2023. שלומי גבאי
"הפגישה עם המוות שלך מאד עוצמתית", הוריו של רועי בלוויתו, היום/שלומי גבאי
לוויתו של רועי אברהם מימון לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה 10 בינואר 2023. שלומי גבאי
"רועי שמע שחסר פראמדיק והתייצב ביחידה למרות שלא גוייס", המונים בלוויתו של רועי/שלומי גבאי

דודי דיילי, דודו של רועי, סיפר על רועי: "התנדבת במד"א ואיחוד הצלה והצלת חיי אדם. איזה איש חזק היית, שמציב אתגרים ועושה הכל לעמוד בהם. יכולת להיות בעורף אבל בחרת להיות עם הלוחמים כי לא יכולת לשבת מנגד ולא לתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully