וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיקר שקנה לה רכב, צותת לשיחות": עשור של אובססיה שקדם לרצח של שני נחשף

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 17:27

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד. בני משפחתה של הצעירה סיפרו בשיחה עם וואלה! כי השניים הכירו בזמן שירותם, וכבר אז הוא חיזר אחריה, אך לא סיפר לה שהוא בדואי. בהמשך הגישה נגדו תלונה. "הוא ידע היטב ללחוץ על נקודות החולשה שלה"

בווידאו: המשטרה עצרה שני חשודים ובהם חתן בחשד להשתתפות באירוע ירי ובריונות בכביש במהלך שיירת חתונה, תל שבע/דוברות המשטרה

בית משפט השלום בקריות האריך היום (רביעי) בשלושה ימים את מעצרו של בן ה-35 מכפר סולם החשוד ברצח של שני בכר בת ה-31 ממושב נתיב השיירה. שמו נאסר לפרסום, לבקשת המשטרה "לאור רגישות המקרה". בנוסף, הוא חשוד גם באחזקת נשק שלא כחוק. הדיון נערך בהיעדרו, הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לשם הובהל לאחר שנפצע קשה כשמיד אחרי שירה בה הוא ירה בעצמו וניסה להתאבד.

"שני סבלה מהטרדות בידי הרוצח במשך שנים", סיפרו בני משפחה ששוחחו עם וואלה. "אבל בשנה האחרונה ביתר שאת היא ביקשה עזרה להרחיק אותו ממנה, דיווחה למשטרה ואף לוותה על ידי עמותה בניסיון להתמודד עם המצב ולהתנתק מאדם אובססיבי שלא הרפה ממנה". במשפחה אומרים כי שני פחדה מאוד מהרוצח, הוא עקב אחריה, פגע בה והיא ידעה כי הוא עלול להזיק לה. לדבריהם, היא איימה עליו שתוציא נגדו צו הרחקה בבית משפט תוך שבעמותה "הרגיעו אותה כי 'הסיכוי גדול יותר שיפגע בעצמו, לא בה', ונתנו לה 'כלים להתמודד עם גבר אובססיבי'".

שני בכר נורתה למוות ע"י אדם איתו ניהלה קשר רומנטי אותו ביקשה להפסיק. באדיבות המצולמים
שני בכר/באדיבות המצולמים

עוד סיפרו בני משפחה כי הוא היה אומר לה כי "אם (היא לא תהיה איתו) אז הוא גומר את עצמו". שני סבלה מאוד מהחשש שזה עוד יהיה על מצפונה, אבל במשפחה חששו שהחשוד ירצח אותה אם היא לא תהיה שלו. הם סיפרו כי לאחרונה שני הגישה תלונה נגד החשוד, אחרי שלדבריהם שיקר לה שקנה רכב ורשם אותו על שמה. בני המשפחה הביעו דאגה שלחשוד יש קשר במשטרה: "היו לו יכולות להשתלט לה על הטלפון".

"שני היתה מנהלת בחברת אופנה, חכמה, שנונה, סייעה בקהילה וביקשה בכל מאודה להתחתן להקים בית יהודי. היא היתה קרן אור לכל סובביה מלאת נתינה וראיית האחר", סיפרו קרובי משפחה. חברת האופנה מתמקדת בבגדים צנועים לצעירות דתיות. "היא נרצחה על ידי בן עוולה שרדף אותה והטריד את חייה במשך שנים. אדם שהיה עוקב אחריה בכל האמצעים, מאזין ומצלם, שתמיד התחנן שהיא תצא איתו", סיפר בעל החברה. "היא לא רצתה, כי שני רצתה להקים בית כשר ונאמן בישראל - שני היתה מלאך בין אנשים פשוטים, לב זהב ומהדברים הטובים שהיו ביקום".

ההיכרות בין הצעיר מכפר סולם שליד עפולה והצעירה מהמושב בגליל המערבי החלה בדרום, כשבמהלך השירות הצבאי הם שירתו יחד כשוטרים בשירות חובה. היו להם שיחות, גם שיחות נפש והקשר היה כידידים מאוד טובים לאורך שנים, אבל במשפחה חוזרים ומדגישים כי קשר זוגי לא היה בין השניים מעולם. לאורך זמן היא כלל לא ידעה שמדובר בבדואי, והוא לא טרח לחשוף זאת בפניה.

עוד בוואלה!

כוחות אמריקניים ובריטיים סיכלו מתקפה גדולה של החות'ים בים האדום

לכתבה המלאה
זירת הירי בכביש 4. 9 בינואר 2023. איחוד הצלה
הזירה שבה נורתה שני בכר/איחוד הצלה

במשפחה אומרים כי בדיעבד התגלו סיפורים שאינם אמיתיים שהחשוד סיפר לה, ביניהם שהוא עובד בשב"כ. לדברי בני המשפחה, החשוד הפעיל עליה מניפולציות רגשיות. "הוא היה מספר לה כל מיני דברים כמו 'אמא שלי מתה', כדי שתרחם עליו. יום אחד הופיע אצלה בעבודה על כיסא גלגלים כביכול כתוצאה מאיזו פציעה ואמר לה שאין לו למי לפנות לעזרה", הם אמרו. "הוא ידע היטב ללחוץ על כפתורים, ללחוץ על נקודות החולשה שלה, ובעיקר על דרכה לעזור לזולת. הוא ידע תמיד להיכנס כ'ידיד נפש' לכל הוואקומים הרגשיים האלה שנוצרו, עוד מזמן השירות הצבאי כשוטרת, כשהיא נחשפה לפיגועים".

קרוביה של שני ידעו כי הוא המשיך וחיזר אחריה לאורך השנים, חיזור שהלך ונעשה אובססיבי, אבל לדבריהם היא לא היתה מעוניינת בו, לא אז ולא אחר כך. שניהם התגוררו במשך שנים בסביבת נהריה והוא המשיך במה שכינו "חיזור גורלי", כשם הסרט המפורסם. בשנתיים האחרונות היא אף התחזקה באמונתה, החלה בתהליך של חזרה בתשובה, וההליך הרחיק אותה עוד יותר מכל עניין בו. במשפחה יודעים לספר שבארבעת החדשים האחרונים הוא הרפה מעט מהאובססיה שלו בה, ולטענתם אתמול היא כנראה הופתעה כשהוא התנגש ברכבה כשהיא היתה בדרך מהקריות לכיוון הבית בנתיב השיירה.

במשפחה טוענים כי בעבר כבר עלה חשד שהוא הטמין מכשיר מעקב ברכב שלה, ואף "השתיל לה האזנות" והיה מאזין לשיחות שניהלה מהרכב, מפני שלאחר מכן בשיחות ביניהם היה מצטט מאותן שיחות ואף אומר לה שהוא יודע על מה דיברה. אביה אף החליף לה את הרכב ואת הטלפון בשל אותו החשש. במשפחה מקווים שסיפורה של שני לפחות יהווה אור אדום לנשים אחרות שסובלות מגברים אובססיבים - טרם יממשו את האיום מצידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully