וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנים של חיזור אובססיבי: תושב הצפון חשוד שירה למוות בשני בכר בת ה-31

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 22:33

מהחקירה עולה כי בכר, תושבת נתיב השיירה, נסעה מעכו לכיוון נהריה, כשהחשוד, שעקב אחריה, חסם את דרכה עם רכבו, וירה לעברה. היא הובהלה לבית החולים במצב אנוש, שם נאלצו לקבוע את מותה. "היא ניסתה לסיים את הקשר במשך שנים - והוא פעל בכוחניות מולה", מספרים במשפחתה

בווידאו: המשטרה עצרה שני חשודים ובהם חתן בחשד להשתתפות באירוע ירי ובריונות בכביש במהלך שיירת חתונה, תל שבע/דוברות המשטרה

גבר בן 35, תושב הכפר סולם שבצפון, חשוד שירה היום (שלישי) למוות בצעירה שני בכר בת 31 ממושב נתיב השיירה בגליל המערבי וניסה לשים קץ לחייו - לאחר שבמשך שנים ביקשה לנתק כל קשר איתו, והוא מיאן לקבל את הסירוב. מחקירה ראשונית עולה כי בכר נהגה במכוניתה צפונה בכביש 4, מעכו לכיוון נהריה. אז, החשוד, שעקב אחריה במכונית בה הוא נהג, חסם את דרכה עם רכבו וירה לעברה. לאחר מכן, ניסה להתאבד בירי - ופצע עצמו קשה. "היא ניסתה לסיים את הקשר - והוא פעל בכוחניות מולה", טוענים בני משפחתה של בכר.

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשניים טיפול ראשוני, ופינה אותם למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. "האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק", עדכנו חובשי מד"א פיראס רייס ויהודה דהאן. "הענקנו לה טיפול ופינינו אותה תוך כדי פעולות החייאה. בנוסף הענקנו טיפול רפואי לגבר ופינינו אותו במצב קשה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים". לאחר פעולות החייאה, נקבע מותה של האישה בבית החולים.

בשעות לאחר מותה של בכר, בני משפחתה האבלים כבר החלו לסבול מפייק ניוז שהופץ ברשתות החברתיות. לדבריהם, ההכרות בין השניים החלה לפני כעשור ויותר, במהלך שירותה הצבאי של בכר, והוא לא הפסיק לחזר אחריה באובססיביות מאז. ככל הידוע, הוא הציג את עצמו בפניה בזהות אחרת, ולאחר שההתחזות התבררה לה, היא עשתה מאמצים לנסות ולהוציא אותו מחייה במשך שנים. הוא לא היה מוכן להניח לה - והיום, כך על פי החשד, האלימות שלו עלתה לה בחייה. "זו היתה התנהלות לא בריאה שהלכה והחריפה עם הזמן והיא עשתה המון פעולות וחד משמעית פעלה בכל מיני דרכים שיעזוב אותה כבר והנה היום לצערנו התבשרנו על האסון הנורא". גורם המכיר את המשפחה אומר כי שני בכר אף התלוננה במשטרה כי הוא מטריד אותה.

שני בכר נורתה למוות ע"י אדם איתו ניהלה קשר רומנטי אותו ביקשה להפסיק. באדיבות המצולמים
שני בכר/באדיבות המצולמים
זירת הירי בכביש 4. 9 בינואר 2023. איחוד הצלה
זירת ירי בכביש, ארכיון/איחוד הצלה

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, הטיל את החקירה על יל"פ אשר, היחידה למאבק בפשיעה במרחב אשר. הגבר החשוד ברצח כבר בחזקת עצור ומחר, בבית משפט השלום בקריות, בהעדרו, צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות קורא לממשלת ישראל לבלום לאלתר את החלוקה הסיטונאית של נשק חם לכל דורש. אנו מביעים זעזוע עמוק על רצח שני בכר ז"ל על ידי גבר שלא היה בן זוגה ורדף אותה שנים, לדברי משפחתה. הכמות האדירה של נשק, חוקי ובלתי-חוקי, המציף את הרחובות ללא כל בקרה עלול להמיט אסונות נוספים על העם הישראלי, הנתון גם כך באחד המשברים הקשים בתולדותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully