וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שנפל באסון המשאית - "אומץ" בשנת השירות על ידי משפחת אנגל שנחטפה לעזה

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 18:43

רס"ר עמית שחר, בן 25 מרמת יוחנן, נפל בפיצוץ משאית חומר הנפץ ברצועת עזה. עם סיום לימודיו, התנדב עמית בשנת השירות שלו בקיבוץ ניר עוז, שם "אומץ" על ידי משפחת אנגל, שאביה רונן נרצח בשבת השחורה, והאם קרינה ושתי בנותיה נחטפו ושבו ארצה: "זה מאוד הכביד עליו"

בווידאו: כאלף בהלוויתו של אסף פנחס טובול ז״ל בבית העלמין הצבאי בחיפה/שלומי גבאי

רס"ר (מיל') עמית שחר, לוחם ביחידת יהל"ם של חיל ההנדסה הקרבית, בן 25 מרמת יוחנן, נפל היום (שלישי) בתקרית פיצוץ של חומר נפץ ברצועת עזה. עם סיום לימודיו התנדב עמית בקיבוץ ניר עוז, שם שימשה משפחת אנגל כ"משפחה מאמצת" עבורו. אבי משפחת אנגל נרצח וגופתו עדיין בעזה. אם המשפחה ובנותייה נחטפו לעזה ושבו לארץ.

עמית, בנם הבכור של אסנת ואיל שחר ואח לדור ורום, נולד וגדל בקיבוץ רמת יוחנן. עמית למד בתיכון "כרמל זבולון", ועם סיום לימודיו התנדב לשנת שירות בקיבוץ ניר עוז, שם "אימצה" אותו משפחת אנגל. ב-7 באוקטובר, נרצח אב משפחת אנגל, רונן. קרינה אנגל ובנותיה, מיקה בת ה-18 ויובל בת ה-11, נחטפו על ידי מחבלי חמאס והוחזרו לארץ בחודש נובמבר.

רס"ר (במיל') עמית שחר, מרמת יוחנן, לוחם ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב במרכז רצועת עזה, בן 25 בנופלו.. דובר צה"ל
נפל בפיצוץ משאית ברצועת עזה/דובר צה"ל

קרוביו של עמית מסרו כי גם לאחר שסיים את שנת השירות, נשאר בקשר קרוב מאוד ואישי עם משפחתו המאמצת בקיבוץ. עוד סיפרו כי החדשות על חטיפתם של בני המשפחה והרצח של אב המשפחה הכבידו עליו במיוחד.

"הלב נקרע, אני מסרבת להאמין", ספדה לו בפייסבוק חברת המשפחה זוהר מור, "תמיד נכנס עם חיוך זורח, חיבוק עדין, לב זהב. חמד של ילד (כן, הם בסך הכל ילדים). חכם, צנוע, רגיש, מוכשר, אהוב על כולם".

"רק אתמול פגשתי את אמא שלך, היא סיפרה שהיית אמור להגיע סוף סוף הביתה והודעת לה שתתעכב כמה ימים", היא הוסיפה וכתבה, "מה יהיה עליה? ועל אבא שלך? ואחייך? מה יהיה על ילדנו? אני מסתכלת על התמונה שלך ובוכה, ברדיו אומרים את שמך ואני בוכה, תמונתך בחדשות ואני בוכה. אלוהים תעשה שיגמר הסיוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רס"ר (במיל') עמית שחר, מרמת יוחנן, לוחם ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב במרכז רצועת עזה, בן 25 בנופלו.. באדיבות המשפחה
"מביא אור גדול לכל מקום", עמית שחר/באדיבות המשפחה

ארנון רוזמרין, מזכיר קיבוץ רמת יוחנן, מסר כי "עמית כמו עמית, בחר תמיד במסלול של תרומה והצטיינות לחברה ולמדינה. עם גיוסו, בחר כמצופה ביחידת עילית ושירת כלוחם וכחובש קרבי בסיירת יע"ל של יחידת יהלום. עם סיום שירותו הצבאי, יצא לטיול ארוך בדרום אמריקה, בדרכו 'לטרוף את העולם'".

"עמית התבלט כנער ובחור צנוע ועניו, מאיר, מחייך ומביא אור גדול לכל מקום", סיפר מזכיר הקיבוץ, "מלח הארץ, המוקף תמיד בחברים ואוהבים. בן מסור להוריו ואח אהוב ונערץ על אחיו. חובב ספורט ואוהד שרוף של קבוצת צ'לסי. משפחת שחר, בית רמת יוחנן ומדינת ישראל, איבדו בחור רגיש, חכם ובעל לב ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully