וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום עצוב לקיבוץ ניר עוז: ארבעה נרצחו בשבי חמאס

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 21:04

הארבעה נחטפו לשבי חמאס בשבת השחורה. אריה בן ה- 85 היה בין מקימי קיבוץ ניר עוז; מיה רונן היתה הגננת המיתולוגית של הקיבוץ; רונן אנגל, יצא להילחם במחבלים ולא שב; ובתו של אליהו מרגלית שוחררה אתמול מהשבי

יום קשה לתושבי קיבוץ ניר עוז שרבע מחבריו נרצחו או נשבו בידי חמאס. מטה החטופים מודיע היום על הירצחם של ארבעתם חברי הקיבוץ בשבי חמאס.

אריה זלמנוביץ', שנחטף בשבת השחורה מביתו בניר עוז לעזה, נרצח בשבי החמאס. זלמנוביץ', חקלאי בן 85, מוגדר כ"דמות אגדית" בקיבוץ ניר עוז. מדי יום נהג לשוחח עם בנו בשעה 18:30. בבוקר 7 באוקטובר הוא הספיק לדבר עם בנו ולעדכן שיש מחבלים בקיבוץ ומאז ניתק עמו הקשר.

מיה גורן, בת 56 מקיבוץ ניר עוז, נחטפה ביום מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. בעלה אבנר נרצח בידי המחבלים. לאחר שעדכנה את בנה, נותק עמה הקשר. כעבור כמה ימים אוכן הטלפון שלה ברצועת עזה ומשפחתה קיבלה את הבשורה כי היא חטופה.

רונן  אנגל ז"ל, בן 54, מקיבוץ ניר עוז, נרצח בארועי השבעה באוקטובר. באדיבות המשפחה
רונן אנגל ז"ל, בן 54, מקיבוץ ניר עוז, נרצח בארועי השבעה באוקטובר/באדיבות המשפחה
מיה גורן נחטפה לעזה, בעלה אבנר נרצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מיה גורן נחטפה לעזה, בעלה אבנר נרצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אריה זלמנוביץ'. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אריה זלמנוביץ'/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רונן אנגל, בן 54, מקיבוץ ניר עוז, נרצח בארועי השבעה באוקטובר. רונן הותיר אחריו את בת זוגו, קרינה ששבה משבי החמאס, יחד עם בנותיהם מיקה ויובל. לזוג בן נוסף, טום, חייל בשירות סדיר. סביבתו הגדירה אותו כ"איש משפחה, חם, מצחיק ואופטימי, חבר אמיתי, צלם מקצועי, אופנוען בכל רמ"ח אבריו ואספן וינטאג'". המשפחה אומרת שרונן הגדיר את עצמו "דפוק אבל אופטימי".

דובר צה"ל הודיע כי משפחתו של אליהו "צרצ'יל" מרגלית, תושב ניר עוז, התבשרה על מותו. בתו, נילי מרגלית, שוחררה אתמול מהשבי. מרגלית בן ה-75 היה אהוב מאוד בקרב חברי הקיבוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully