וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות משפחת אנגל חזרו הביתה - האב רונן נותר בשבי: "הוא יצא להילחם, מאז לא ראו אותו"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 14:30

דודן של מיקה בת ה-18 ויובל בת ה-11 תיאר אותן כ"בחורות חזקות", ואת קרינה - כ"אמא לביאה, שתדע להמשיך להחזיק אותן כמו שצריך". היום, נפגשו לראשונה עם כלבתן האהובה. מצבו של אבי המשפחה, רונן, אינו ידוע: "אין שום סימן"

בווידאו: למען החטופים והנרצחים: ההמיצג שבו ניגן סקאזי - בלי קהל/אבי רוקח

קרינה אנגל ובנותיה, מיקה בת ה-18 ויובל בת ה-11, חזרו אמש משבי חמאס - כשהצעירה מביניהן שבה על כיסא גלגלים. דודן, דני אנגל, שיתף את וואלה! בתחושות המעורבות של המשפחה, כשהאב, רונן, נותר בשבי. "אני חושב שהן סך הכול בסדר, היה הרבה צחוק ובכי, הומור והתרגשות. הן בחורות חזקות ויש להן אמא לביאה, שתדע להמשיך להחזיק אותן כמו שצריך".

דני סיפר שתחילה חששו כאשר ראו את הסרטון בו אחייניתו יובל תועדה מועברת לצלב האדום על כיסא גלגלים, אך נרגע כשהבין שמצבה הרפואי טוב. "הן קצת נפצעו כנראה, אני לא יודע באיזה שלב. אני חושב שהקטע של הכיסא גלגלים היה יותר לוגיסטי, בשביל לשנע אותן. יובל עכשיו עומדת על הרגליים, היא הולכת והיא בסדר".

קרינה מיקה ויובל אנגל. דוברות מטה המשפחות, אתר רשמי
קרינה מיקה ויובל אנגל/אתר רשמי, דוברות מטה המשפחות

המשפחה מנסה לאסוף כל שביב מידע שישפוך אור על מצבו של רונן אנגל, שלא שוחרר במסגרת עסקת החטופים. "ב-7 באוקטובר רונן היה עם נשק, ואנחנו יודעים שהוא יצא להילחם ומהרגע שהוא יצא אף אחד לא ראה אותו", סיפר דני. "גם כשהייתי בקיבוץ אחרי זה וניסיתי לתחקר את מי שהיה שם, אף אחד לא ראה אותו באותו יום. אנחנו לא יודעים מה עם רונן, אין שום סימן, זו ההתמודדות שלנו עכשיו. יכול להיות שקרינה והבנות יוכלו לספר לנו משהו, אבל אנחנו לא יודעים עדיין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאפין, הכלבה של משפחת אנגל הגיעה לבקר אותם בבית החולים. ארז הראל, אתר רשמי
מאפין, הכלבה של משפחת אנגל הגיעה לבקר אותם בבית החולים/אתר רשמי, ארז הראל

דני אנגל שיתף ברגעים שמחזיקים את המשפחה ברגעים הקשים. "כשראינו את מיקה בפעם הראשונה היא אמרה, 'תראו איך רזיתי בלי לעשות ספורט'. זה ההומור אצלנו במשפחת אנגל, זה מאפיין אותנו. אני מאמין שהן נהנות פתאום לנשום אוויר, להיות עם המשפחה. הביאו להן לפה ספר שיוכלו להסתפר ועוד כל מיני דברים. אני חושב שהקיצוניות הזאת מטורפת ביחס לאיפה שהם היו ואיפה שהן פה עכשיו". בנוסף, בנות משפחת אנגל נפגשו היום לראשונה עם כלבתן, מאפין, שנפצעה מרסיס ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully