וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה סיגל שחזרה מהשבי העידה בכנסת: "ראיתי מחבל נוגע בחטופה, עינו לידי חיילת"

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 13:00

בכנס הראשון של השדולה למען החטופים, אביבה סיגל ששוחררה משבי חמאס סיפרה על האלימות והעינויים להם הייתה עדה. ח"כ טלי רון: "מטרת השדולה הזאת היא לזעזע את העולם, להראות מה עובר על 136 משפחות שלא יכולות להמשיך בחייהם"

עדותה של אביבה סיגל שחזרה משבי חמאס בכנס הראשון של השדולה למען החטופים בכנסת/ערוץ הכנסת

אביבה סיגל, ששוחררה משבי חמאס במסגרת עסקת החטופים, העידה היום (שלישי) בכנס הראשון של השדולה למען החטופים שנערך בכנסת. בעדותה אמרה: "פגשתי חטופה אחרת, וסליחה על המילים אבל הבן זונה נגע בה. ולא נתנו לי לחבק אותה, פשוט לא נותן לי לחבק אותה. הייתה עוד חיילת, שעינו אותה לידי, ואני עדה לזה, עדה למה שקורה שם. אי אפשר להמשיך".

"כל מטרת השדולה הזו, נובעת מהרצון החזק להחזיר אותם הביתה", אמרה חברת הכנסת שלי טל מירון (יש עתיד) בכנס השדולה. "לשמוע את המשפחות שלהם, לשמוע את העדויות של החוזרות מהשבי, והצורך להעלות את הנושא הזה על סדר היום. לזעזע את העולם, להראות את מה שמתרחש כאן, את מה שמדינה שלמה עוברת, ובעיקרה 136 משפחות שלא יכולות להמשיך את חייהן עוד רגע אחד כפי שחיו - ורוצות את האהובים שלהן בבית".

אגם גולדשטיין אלמוג ששוחררה משבי חמאס: "הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות". ללא, מערכת וואלה
"הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות". עדותה של אגם גולדשטיין בכיכר החטופים/מערכת וואלה, ללא

בעצרת השבועית בכיכר החטופים, הוקרנה עדותה של אגם גולדשטיין בת ה-17, ששוחררה גם היא משבי חמאס. בעדותה, סיפרה אגם על ההתעללות שחוות הנשים בשבי, "דלת נפתחה ומחכות שם שש בנות, ופתאום הבנו שיש בנות שהיו לבד. הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות, הן פצועות פציעות מאוד מאוד קשות ומורכבות, שלא מטופלות. הן חובשות את עצמן או שאנחנו עזרנו להם לחבוש". היא הוסיפה: "אני לא יכולה לדמיין בכלל מה המצב שלהן, באיזה תקווה הן נאחזות".

בשבוע שעבר נפתחה החקירה של יחידת 105 בנוגע למעשי האונס, ההתעללות ופשעי המין של חמאס ב-7 באוקטובר. חוקרת עבירות המין רס"ב צופית ציוני-לוי שמובילה את החקירה אמרה: "שנן עדויות ממקור ראשון של אנשים שראו במו עיניהם, ושמעו במו אוזניהם עבירות מין. אנשי זק"א ואנשים שהיו בשטח מצאו בזירות גופות כפותות של גברים ונשים, גופות כרותות ועירומות, והשחתה של איברי מין", מסבירה ציוני לוי. "אנחנו פה ביחידת 105 בשביל זה, לתת את המענה לכל גיבור וגיבורה שנפגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully