וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי חיסול מפקד כוח רדואן: 3 אנשי חיזבאללה חוסלו בתקיפה בדרום לבנון

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 12:40

כלי תקשורת ערביים דיווחו על תקיפה מהאוויר של רכב בעיירה אל-רנדוריה בלבנון. דקות אחרי האירוע נשמעו התרעות בגליל העליון בעקבות חשש לחדירת כלי טיס עוין. בארגון הטרור טענו ששלחו כטב"מים לעבר בסיס פיקוד הצפון. זוהו נפילות בבסיס, לא היו נזק או נפגעים

הזירה בדרום לבנון שבו הותקף רכב מהאוויר/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלושה אנשי חיזבאללה חוסלו בעיירה אל-רנדוריה שבדרום לבנון - כך דווח הבוקר (שלישי) בכלי תקשורת זרים. על פי הדיווחים, השלושה ישבו בכלי רכב שהותקף מהאוויר, יממה אחרי חיסול מפקד כוח רדואן של חיזבאללה, וויסאם אל-טוויל.

דקות אחרי האירוע, נשמעו התרעות בגליל העליון בעקבות חשש לחדירת כלי טיס עוין. חיזבאללה טען שתקף בכטב"מים את בסיס פיקוד הצפון כנקמה על חיסול סגן מנהיג חמאס סלאח אל-עארורי ומפקד כוח רדואן. זוהו נפילות בבסיס, אך לא היו נזק או נפגעים. בתגובה לשיגורים, צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בדרום לבנון.

לכל העדכונים על המלחמה

אתמול פורסם כי וויסאם אל-טוויל, בכיר חיזבאללה שחוסל בדרום לבנון - הוא מפקד כוח רדואן. בארגון הטרור נמנעו מלמנות אותו לתפקיד באופן רשמי, כי חששו שהמינוי יוביל לחיסולו. על פי דיווחים בכלי תקשורת ערביים, התקיפה בוצעה על ידי כטב"מ של חיל האוויר הישראלי. הבוקר דווח כי המכונית שבה נסע טוויל הותקפה כמה מאות מטרים מביתו, בנוסף דווח כי בהתחלה היה קושי לזהות את ההרוגים, אך אשתו של טוויל זיהתה אותו.

הזירה בדרום לבנון שבו הותקף רכב מהאוויר
09.01.24. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת התקיפה בדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ויסאם א-טוויל, בכיר חיזבאללה שחוסל בדרום לבנון, 8 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
וויסאם אל-טוויל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפי חיזבאללה, טוויל בן ה-49, שכונה "חאג' ג'וואד", הצטרף לשורות הארגון ב-1989. הוא תואר כמי "שתרם באופן משמעותי ויעיל" בבניה ופיתוח מערך האימונים של הארגון והשתתף במבצעים רבים שלו, כולל בשנת 2000 - לפני ואחרי הנסיגה מרצועת הביטחון - וב-2006, בחטיפת אלדד רגב ואהוד גולדווסר ובמלחמת לבנון השנייה שפרצה בעקבותיה.בחיזבאללה הוסיפו כי הוא השתתף במלחמה נגד דאעש בסוריה, והוביל פעולות רבות נגד ישראל מאז פרוץ הלחימה הנוכחית בגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully