וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיש של הירש": זה המועמד המוביל לתפקיד ראש מינהלת החטופים

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 20:29

לפי מקורות בממשלה, ירון כהן הוא האדם שמסתמן כי ימונה לראש מינהלת החטופים החדשה שתוקם במשרד רה"מ. כהן, אל"ם במיל', שימש בעבר כקצין השלישות של המתאם גל הירש, והוא גייס אותו גם לעבוד במטה החטופים בחודשים האחרונים

בווידאו: תושבי כפר עזה ביקרו ביישוב ההרוס: "לא נשתקם כל עוד החטופים בעזה" 07.01.24/אבי רוקח

כמעט חודשיים אחרי שאושרה בממשלה הקמת מינהלת החטופים, השבויים הנעדרים ובני משפחותיהם - מסתמן כי נמצא מועמד שיעמוד בראשה, כך לפי מקורות בממשלה. אל"ם (במיל') ירון כהן, עד לא מזמן האיש שאמון על הרכבת תמונת המצב הסבוכה של כ-3,200 נעדרים - בהם חטופים ונרצחים רבים.

לפי גורמים שמעורים בפרטים, בתחילת המלחמה, יועץ רה"מ לענייני שבויים ונעדרים (או כפי שכונה לשעבר "הממונה") גל הירש, גייס את כהן לגיבוש תמונת המצב המלאה ועבד בחודשים האחרונים ישירות תחתיו.

ירון כהן (מימין) וגל הירש. אבשלום ששוני, פלאש 90
ירון כהן (מימין) וגל הירש/פלאש 90, אבשלום ששוני

להירש ולכהן היכרות מוקדמת ארוכת שנים. השניים שירתו יחד בפיקוד הצפון ב-2006, כשגל הירש היה מפקד אוגדה 91 וירון כהן היה קצין השלישות שלו. המועמדות לתפקיד מגיעה לאחר שמנכ"ל משרד רה"מ, יוסי שלי, הבטיח כי ימונה גורם "לא פוליטי" לעמוד בראש מינהלת החטופים.

גורמים במטה של הירש מספרים לוואלה! כי מדובר ב"איש של גל", והוסיפו כי כהן אדם ישר, ביצועיסט ונעים הליכות, שהכיר בתקופתו במטה את כל תיקי החטופים לאורך ולרוחב.

מקורות מציינים כי בבורסת השמות היה גם תא"ל (במיל') ניצן נוריאל, לשעבר ראש המטה לביטחון לאומי במל"ל ואחרים, ומינויו של כהן עומד בבחינת נציבות שירות המדינה. באם יאושר, יקבל כהן משרת מנכ"ל משרד ממשלתי - כפי שאושר בישיבת הממשלה בשבוע שעבר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מלשכת הממונה על השבויים והנעדרים ביקשו להפנות לתגובה למנכ"ל משרד רה"מ.

ממנכ"ל משרד רה"מ טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully