וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הודה ברצח אחותו - ואז הסיפור קיבל טוויסט מפתיע

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 16:50

16 שנים אחרי שנאנסה ונרצחה - אנדי ואן דן הורק נעצר בחשד לרצח אחותו, אבל לא בגלל שהוא באמת ביצע את הפשע - אלא רק כי הוא ידע שבדיקות DNA יכולות לזהות כעת את הרוצח האמיתי. הוא הצליח במשימה, אבל הסוף היה טראגי

המקרה הטראגי של ניקול ואן דה הורק/@nguyeave6nm

אח שהיה נואש לתשובות 16 שנים לאחר הרצח הנורא של אחותו - שיקר והודה בהריגתה רק כדי שגופתה תוצא מהקבר ותעבור בדיקת DNA.

הסיפור החל כשניקול ואן דן הורק נעלמה בהולנד כשהייתה בת 15 בדרכה לעבודה באוקטובר 1995 - וגופתה נמצאה על ידי עוברי אורח יותר מחודש לאחר מכן, ביער ליד ביתה של סבתה.

בנתיחה שלאחר המוות התגלה שניקול עברה תקיפה מינית ונרצחה באכזריות - היו לה דימום פנימי מדקירות, שני שברים בלסת, ופציעות בראש, באצבעות ובכלוב הצלעות.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית המשטרה חשדה בתחילה שהרוצחים הם אביה החורג של ניקול, אד ואן דן הורק, ואחיה החורג, אנדי, אך לאחר שהשניים נעצרו לא נמצאו ראיות שמפלילות אותם והשוטרים נאלצו לנקות אותם מכל חשד.

עד מהרה החלה החקירה לדעוך, מכיוון שטכנולוגיית בדיקת ה-DNA הייתה אז בשלבים מוקדמים של שימוש ופיתוח ולא ניתן היה לזהות את דגימות ה-DNA הזר שנמצאו על גופתה.

ניקול ואן דר הרק. תיעוד ברשתות החברתיות, צילום מסך
גופת האחות נמצאה ביער./צילום מסך, תיעוד ברשתות החברתיות

אבל בתפנית מפתיעה - 16 שנים לאחר הרצח, אנדי ואן דן הורק חשף בפייסבוק: "אני איעצר היום על רצח אחותי, הודיתי במעשה ואצור שוב קשר בקרוב", הוא כתב בפוסט שנמחק מאז.

אנדי נעצר במרץ 2011 בגין רצח אחותו, אבל לא בגלל שהוא באמת ביצע את הפשע בפועל - אלא כי הוא ידע שבדיקות ה-DNA המודרניות שנכנסו בנתיים לשימוש יכולות לזהות את הרוצח האמיתי. הוא צוטט אז כשאמר: "רציתי להוציא אותה מהקבר ושיקחו ממנה את ה-DNA, אז קצת הפללתי את עצמי וזה יכול היה להשתבש בצורה נוראית. כדי שיוציאו אותה מהקבר הייתי צריך לעשות מעשה שיגרום להם להיות חייבים להוציא אותה מהקבר. הלכתי למשטרה ואמרתי שאני עשיתי את זה".

עוד תעלומות רצח
מצאה ברשת את הכפילה שלה - ורצחה אותה רק כדי לזייף את מותה

זהותו של הילד בן ה-4 שנמצא מת בקופסה נחשפה 65 שנים אחרי הירצחו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנדי ואן דר הרק. תיעוד ברשתות החברתיות, צילום מסך
האח שלקח את האחריות./צילום מסך, תיעוד ברשתות החברתיות

לשוטרים לא היו ראיות לגיבוי "ההודאה" שלו והוא שוחרר חמישה ימים לאחר מכן, כשהמשטרה המשיכה בחקירה ואכן חילצה את גופתה של ניקול מהקבר בספטמבר 2011. הם אספו דגימות DNA של שלושה אנשים מהגופה - של החבר שלה, גבר נוסף לא מזוהה ואדם שזוהה בחקירה כ-Jos De G.

לאחר חקירה מאומצת אותו ג'וס דה ג'י הורשע בתקיפה המינית ורציחתה של ניקול. הגבר בן ה-46 רב עם בת זוגו לפני שיצא מהבית בלילה שבו נעלמה ניקול. במשפט שהחל ב-2014 התביעה ניסתה לשכנע שהחבר של ניקול צריך להיות חשוד ברצח, אולם רק ג'וס נמצא אשם ונידון בתחילה לחמש שנות מאסר. הוא ערער על הרשעתו, אולם לאחר דיונים שנמשכו שנים, ביוני 2020 הוא נמצא אשם גם במשפט החוזר ועונשו אף הוחמר - הוא נשלח ל-12 שנים בכלא בגין אונס והריגה.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ של "אסור לפספס" >>>

שנה לאחר מכן, באוגוסט 2021, אחיה של ניקול, אנדי, נמצא מת במיטתו כשבדמו מנת יתר של תרופות מרשם ואלכוהול. כבר שנה קודם לכן, חודשיים לאחר סיום המשפט, הוא ניסה לשים קץ לחייו ואף כתב בפייסבוק: "אני מוכן להגיד שלום. הכדורים יעשו את העבודה".

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, מאז רצח אחותו הוא סבל מבעיות נפשיות שכללו דיכאון וחרדה והוא נהג להשתכר באופן קבוע עד אובדן חושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully