וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים לפני החיסול: "חיזבאללה הזהיר את עארורי שישראל עוקבת אחריו"

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 11:35

בעיתון הלבנוני אל-אחבאר, המקורב לארגון, דווח כי סגן מנהיג חמאס קיבל אזהרה ימים לפי התקיפה בביירות שבה חוסל. עוד דווח כי המשרד של חמאס שהותקף פונה אחרי 7 באוקטובר והפגישה בו הייתה הראשונה מאז

בווידאו: סגן מנהיג חמאס אל-עארורי חוסל בביירות 02 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חיזבאללה הזהיר את סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי שישראל עוקבת אחריו, ימים לפני חיסולו ברובע הדאחייה בביירות - כך דווח בעיתון הלבנוני אל-אחבאר, המקורב לארגון. עוד דווח כי אל-עארורי שב בימים האחרונים ללבנון, אחרי ביקורים בקטאר ובטורקיה.

אל-עארורי, שתכנן פיגועים רבים ביהודה ושומרון, חוסל יחד עם שישה אנשים נוספים, בהם שניים מראשי הזרוע הצבאית של חמאס בלבנון בזמן פגישה במשרד של חמאס. עוד דווח כי שירותי הביטחון בלבנון מנסים לגלות כיצד נחשף מיקומו של המשרד, שפונה על ידי הארגון אחרי המתקפה ב-7 באוקטובר ושלשום הייתה זו הפעם הראשונה שבה נכחו בו אנשים מאז. לפי אל-אחבאר, עדיין לא ברור אם התקיפה בוצעה על ידי כלי טיס בלתי-מאוייש או מטוס קרב.

אתמול איים מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה כי החיסול של אל-עארורי לא יישאר ללא תגובה, אך לא השמיע איום קונקרטי. סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס היה הבכיר הראשון שמחוסל מאז המתקפה ב-7 באוקטובר.

ישראל לא קיבלה אחריות על החיסול ושומרת על שתיקה, אך אתמול הזהיר ראש המוסד דוד ברנע כי כל מתכנני הטבח נמצאים על הכוונת.

סאלח מוחמד סולימאן אל-עארורי הוא הבכיר שחוסל בתקיפות צהל ברובע דאחיה בביירות 02 בינואר 2024. ללא, אתר רשמי
נסראללה ועארורי/אתר רשמי, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully