וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבנים מרכזיים ברחבי הארץ הוארו כהזדהות עם החטופים בעזה: "הזמן שלהם אוזל"

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 20:24

משכן הכנסת, בנייני עיריות שונות, אצטדיונים ומגדלי עזריאלי הוארו בצהוב. "2024 עוד מעט כאן והם עדיין לא - כל שנייה קריטית"

מבנים מרכזיים ברחבי הארץ יוארו כהזדהות עם החטופים בעזה. 31 בדצמבר 2023/הארת המגדל: גיל טייכמן צילומי רחפן: אביב אטלס

עשרות מבנים מרכזיים ברחבי הארץ הוארו הערב (ראשון) בצהוב - כהזדהות עם עשרות החטופים שנותרו בשבי חמאס. "2024 עוד מעט כאן והם עדיין לא - הזמן שלהם הולך ואוזל", נמסר מטעם מטה משפחות החטופים.

לכל העדכונים על המלחמה

המיצג פעל תחת הסיסמא "כל שנייה קריטית", בין מהמבנים שהוארו: משכן הכנסת, גשר המיתרים בירושלים, אצטדיון טדי, ארובות תחנת הכוח בחדרה, תחנת הכוח של אשקלון, בנייני עיריות ירושלים, תל אביב, חיפה, אילת ורמת גן, בנייני הנהלת בנק הפועלים, תיאטרון "הבימה", מגדלי עזריאלי, בניין משה אביב ברמת גן, אצטדיון נתניה ועוד.

מבנים הוארו בצהוב למען החזרת החטופים

עיריית תל אביב מוארת בצהוב, למען השבת החטופים/אתר רשמי, ללא
תחנת הכוח רוטנברג של חברת החשמל באשקלון מוארת בצהוב. 31 בדצמבר 2023. שמי ביתן, אתר רשמי
תחנת הכוח רוטנברג של חברת החשמל באשקלון מוארת בצהוב. 31 בדצמבר 2023/אתר רשמי, שמי ביתן
הכנסת מוארת בצבע צהוב, למען השבת החטופים. 31 בדצמבר 2023. נתן וייל, דוברות הכנסת
הכנסת מוארת בצבע צהוב, למען השבת החטופים. 31 בדצמבר 2023/דוברות הכנסת, נתן וייל

אתמול הגיעו אלפי בני אדם לעצרת למען החזרת החטופים מעזה, המוחזקים בשבי חמאס. בעצרת השתתפו בין השאר היועץ המיוחד במועצה לביטחון לאומי דניס רוס, בני משפחות של חטופים, מורן סטלה ינאי ששוחררה מהשבי וכוכבת נטפליקס ג'וליה הארט. האמנים גלי עטרי, יובל דיין וחנן בן ארי הופיעו בעצרת. בן ארי ביצע את השיר "עטלף עיוור" לזכר שאול גרינגליק, קצין בגדוד 931 שנפל ביום שלישי בעזה, ושר את השיר באודישן של התכנית "הכוכב הבא".

מורן סטלה ינאי אמרה בנאומה, "בעזה יש עוד 129 נשים וגברים, ילדים צעירים ומבוגרים, אזרחים וחיילים, דתיים וחילונים, ימניים ושמאלנים, ערבים ויהודים. אין להם זמן. המחשבה הכי מפחידה בעזה היתה להישכח. שאתם תתרגלו לזה שאנחנו בעזה. שתוותרו עלינו. לא ויתרתם עלי ועכשיו שאני אתכם, ביחד. לא נחזור לשגרה. לא ניתן לשכוח. הדבר הכי אנושי שאפשר לעשות זה להתאחד כולנו כדי להחזיר את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully