וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן או תימן? גלנט רמז: "מתחילת המלחמה הותקפנו מ-7 זירות, פעלנו ב-6 מהן"

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 14:16

שר הביטחון אמר בוועדת חוץ וביטחון כי ישראל הותקפה מעזה, לבנון, סוריה, יהודה ושומרון, עיראק, תימן ואיראן. בזמן שבחלק מהזירות ידוע שישראל תוקפת, ביתר היא טרם אישרה רשמית שעשתה זאת. "את התוצאות בעזה כולם רואים ומבינים, במיוחד חמאס, איראן וחיזבאללה"

בווידאו: שר הביטחון גלנט: אנחנו במלחמה רב זירתית, מתחילתה הותקפנו מ-7 זירות, פעלנו כבר ב-6 מהן/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט רמז היום (שלישי) כי ישראל תקפה בשתיים מתוך שלוש זירות נוספות מאז פרוץ המלחמה: איראן, תימן ועיראק. בוועדת חוץ וביטחון אמר כי ישראל הותקפה על ידי שבע זירות, והגיבה בשש מהן. לדבריו, הזירות הן עזה, לבנון, סוריה, יהודה ושומרון, עיראק, תימן ואיראן. "את התוצאות בעזה כולם רואים ומבינים, מי שרואה אותן במיוחד זה חמאס, איראן וחיזבאללה", אמר.

"אנחנו נמצאים במלחמה רב זירתית, אנחנו מותקפים משבע גזרות שונות - עזה, לבנון, סוריה, יו"ש, עיראק, תימן ואיראן", אמר גלנט. "הגבנו ופעלנו כבר בשש מתוך הגזרות האלה, ואני אומר כאן בצורה המפורשת ביותר - כל מי שפועל נגדנו הוא מטרה פוטנציאלית, אין חסינות לאף אחד".

"המציאות שבה תוקפים אותנו ואנחנו מרוסנים, היא נכונה לפי השיקול שלנו ואת התוצאות בעזה כולם רואים ומבינים, מי שרואה אותן במיוחד זה חמאס, איראן וחיזבאללה", הבהיר.

שר הביטחון יואב גלנט, 2 בדצמבר 2023. לע"מ, צילום מסך
רמז על תקיפות בזירות חדשות. גלנט/צילום מסך, לע"מ

מאז החלה מלחמת חרבות ברזל צה"ל תקף ברצועת עזה, בלבנון וביהודה ושומרון. בנוסף, פורסמו דיווחים על תקיפות בשטח סוריה, בהם החיסול האחרון של בכיר משמרות המהפכה רזא מוסאווי.

לפני כחודש דווח על כך שישראל תקפה מחסן נשק בבירת תימן, צנעא, הנשלטת על ידי המורדים החות'ים. ואולם, לפי דיווח אחר בוול סטריט ג'ורנל, וושינגטון אמרה לירושלים להשאיר לה את התגובה הצבאית נגד החות'ים, הנתמכים על ידי איראן, מחשש שתגובה שלה תרחיב את המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully