וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט 80 יום: אלונה התאחדה עם כלבה האהוב ג'וי, שנעלם בשבת השחורה

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 21:20

הכלב של אלונה יונה, תושבת שדה ניצן, נבהל מרעשי הפיצוצים ב-7 באוקטובר, ובמשך תקופה ארוכה לא אותר כל סימן חיים ממנו. היום, אחרי ההמתנה הממושכת והגעגועים, הוא נמצא במועצת רמת נגב: "אמרו לי, 'אולי זה הכלב שלך'?"

בווידאו: אלונה והכלב ג'וי שנעדר מהשבת השחורה והוחזר לישראל 24.12.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כבר 78 ימים חלפו מאז ג'וי, כלבה של אלונה יונה ממושב שדה ניצן, נעלם ללא עקבות. במשך כל היום (ראשון) אחרי יותר מחודשים של חיפושים, קיבלה אלונה הודעה שכלבה נמצא במועצה האזורית רמת הנגב. אחרי שיחת וידאו קצרה, התאחדה אלונה עם כלבה האהוב.

הכלב ג'וי נעלם מביתו בבוקר השבת השחורה. בשבע בבוקר, עם רעשי הפיצוצים וצעקות המחבלים, נבהל הכלב ג'וי וברח. "הוא נכנס לחרדה ונעלם מהמושב, מאותו יום חיפשנו אותו ולא מצאנו סימן", סיפרה אלונה.

אלונה והכלב ג'וי שנעדר מהשבת השחורה והוחזר לישראל. ללא, אתר רשמי
אלונה והכלב ג'וי/אתר רשמי, ללא

במשך תקופה ארוכה חיפשה אלונה את הכלב האהוב שלה. אולם, 78 ימים עברו ואלונה לא מצאה סימן. מוקדם יותר היום, קיבלה אלונה הודעה כי בחור בשם עינן, תושב המועצה האזורית רמת נגב טוען שמצא את הכלב. "הוא מצא אותו ואז העלה בקבוצת וואטסאפ של רמת נגב. מישהי ידעה שאני מחפשת את הכלב ואז היא יצרה איתי קשר ושאלה 'אולי זה שלך?'"

עוד באותו היום, ביצעה אלונה שיחת וידאו עם עינן בכדי לאמת שזהו אכן הכלב שלה. "עשיתי שיחת וידיאו והתברר שזה ג'וי. נסעתי לשם והוא הביא לי אותו". כך, אחרי למעלה מחודשיים של חיפושים, התאחדה סוף סוף אלונה עם כלבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחם זגורי, מתנדב המחלץ בעלי חיים מיישובי עוטף עזה. 23 באוקטובר 2023. ללא, אתר רשמי
שחם זגורי, מחלץ כלבים מעוטף עזה/אתר רשמי, ללא

סיפורם של אלונה וג'וי הוא אינו היחיד מסוג זה. ב-7 באוקטובר נעלמו כלבים רבים מבתיהם. שחם זגורי, בן 34 מעמק חפר ,אוהב בעלי חיים מושבע, החליט לסייע למי שאיבדו את יקיריהם על ארבע, ומאז המלחמה יורד לעוטף עזה כדי להחזיר חיות לבעליהן.

"הגעתי לאזור עוטף עזה בהתחלה עם חבר שהוא וטרינר", הוא מספר בשיחה עם וואלה! על משימות החילוץ. "אמרו לנו שיש חמ"ל של 'אחים לנשק' בבית קמה ואז הביאו אותנו לחמ"ל כלבים וחיות. משם יצאנו ועשינו חילוצים. ביום הראשון בקיבוץ סופה, ואחר כך היינו במספר מקומות בעוטף עזה. החלטתי שמאותו יום אני מגיע לשם כל יום. התחלתי להכיר את האנשים, ציוותו אותי לכלבנית מדהימה בשם ניצן, מאמנת כלבים אזרחית, ממתי שהתחיל הבלגן היא פושט הלכה והתנדבה שם, והסתובבנו ביחד כמעט שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully