וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד הקרבות הקשים: לוחמי גולני קיימו קבלת שבת - בלב חאן יונס

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 17:18

לוחמי החטיבה, שספגה אבדות קשות בשבועות האחרונים, ציינו את היום ה-77 למלחמה בקבלת שבת מרגשת שערכו בשכונה הממקומת בליבת הרצועה. צפו בתיעוד המרגש של כוחותינו

בווידאו: תיעוד מקבלת שבת שקיימו לוחמי גדוד 12 של חטיבת גולני בלב חאן יונס/צילום: דו"צ

רגע של בית: לוחמי גדוד 12 של גולני קיימו הערב (שישי) קבלת שבת בלב שכונת חאן יונס שברצועת עזה. זאת, ביום ה-77 למלחמה, ולצד הקרבות הקשים שמתנהלים בשכונה מפרוץ הלחימה, והאבדות הקשות שספגה החטיבה בשבועות האחרונים.

צפו בתיעוד המרגש של כוחותינו.

תיעוד מקבלת שבת שקיימו לוחמי גדוד 12 של חטיבת גולני בלב חאן יונס 22.12.23. דוצ, מד"א
תיעוד מקבלת שבת שקיימו לוחמי גדוד 12 של חטיבת גולני בלב חאן יונס 22.12.23/מד"א, דוצ

בשבוע שעבר, הותרו לפרסום שמותיהם של שמונה חללי צה"ל שנפלו בקרבות קשים ברצועת, בהם חמישה לוחמי חטיבת גולני. בין הנופלים, גם מפקדו הנערץ של גדוד 13, סא"ל תומר גרינברג, ומפקד פלוגה בגדוד, רס"ן רועי מלדסי.

"במהלך סריקות לטיהור מבנים בלב הקסבה של שג'אעיה, המוגדרת כצפופה מאוד ורוויה ביעדי טרור, ארע פיצוץ עז באחד המבנים ומספר לוחמים מגדוד 13 נפגעו", נכתב בהודעה שפרסמה חטיבת גולני לאחר האירוע. "כוח נוסף בהובלת מפקדים חתר למגע כדי לסייע בחילוץ ואז ארע פיצוץ נוסף בתוך המבנה. כוח שלישי ביצע איגוף כדי להגיע אל המבנה וארע פיצוץ שלישי".

עוד נכתב בהודעה כי "גדוד 13 של חטיבת גולני היה בשיאה של משימת טיהור השטח ממחבלים ותשתיות טרור מול הגדוד המסוכן ביותר ברצועת עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully