וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודות תורפה, סימונים ודרגות: חוברות ההדרכה של חמאס נגד טנקים שמצאו הלוחמים בעזה

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 22:23

צה"ל איתר בעזה חוברות ההדרכה של חמאס נגד טנקים, שכוללות את סוגי הכלים שבידי השיריון הישראלי, הסברים על המערכות השונות בהם, החימוש שבו הם מצוידים, מהירותם, משקלם, תצלומים שלהם מבפנים והדרכים האידיאליות לפגוע בהם

חיילים שמצאו פקל של חמאס שמסביר על הטנקים והרכבים האחרים של הצבא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר שפורסמה היום התמונה הקודרת של יכולת איסוף המודיעין של חמאס, בעקבות חקירת מחבלי נוח'בה, לוחמי צה"ל איתרו בעזה חוברות הדרכה של חמאס המפרטות את סוגי הכלים שבידי השיריון הישראלי ומסבירות על המערכות השונות. בחוברות מופיעות תמונות של הכלים, וכן סימונים ודרגות של פיקוד וחטיבות.

"כמו פק"לון למ"מ, ממש מסביר חטיבות, כלים, וסימנים גם", נשמעים הלוחמים בסרטון שבו נראית אחת החוברות. בחוברת נראים תגי יחידה שונים, הסברים על מערכת "מעיל רוח", על החימוש שלה ואופן ההרכבה שלה. במקום אחר בחוברת מופיע הסבר על מערכות הלייזר וההגנה. עוד מופיעים מספר החיילים שמאיישים כל כלי ובאיזה סוג של חימוש הוא מצויד, מה מהירות כל כלי ומה משקלו.

בחוברת אחרת מוסבר כיצד יש להשמיד את הכלים המשוריינים, ומה המצבים האידיאליים לירי וכן תצלומים מבפנים של הכלים, אמדן הטווח, מהירות הלוע ונקודת תורפה שלהם. הלוחמים מצאו גם מדים של אנשי החמאס שהחזיקו בחוברות, והעריכו שככל הנראה מדובר בכוח מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully