וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר ביקר בניר עוז. בקיבוץ זעמו: "למה הוא רוקד על המתים?"

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 22:21

השר לביטחון לאומי הגיע לקיבוץ שספג מכה קשה במתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. אחד מחברי הקיבוץ עמד בשער וניסה למנוע מהפמליה של השר להיכנס: "הוא אישיות לא רצויה. מתו לנו חברים במשמרת שלו". בתום הביקור צייץ בן גביר על מפגש עם חבר קיבוץ: "נשק מציל חיים"

השר בן גביר הגיע לניר עוז והתקבל בצעקות: "באת לרקוד על המתים, לא רוצים אותך פה"/סעיף 27 א'

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע היום (שלישי) לביקור בקיבוץ ניר עוז, למרות התנגדות של חברי הקיבוץ. אחד מהם עמד מול השער וחיכה לפמליה של השר וקרא לעברם: "הוא אישיות לא רצויה, אנחנו לא רוצים פה את השר בן גביר".

הקריאות נגד בן גביר המשיכו: "מתו לנו חברים במשמרת שלו. הוא הבטיח עוצמה יהודית. אנחנו פצועים, אנחנו עם דם בבתים. ודם בנשמות שלנו. אנחנו שבורים, למה הוא צריך לבוא לרקוד על המתים? האדמה על הקבר עוד לא התביישה".

איתמר בן גביר, חברון, 8 בספטמבר 2023. ניב אהרונסון
"אישיות לא רצויה, לא רוצים אותו פה". בן גביר/ניב אהרונסון

אחרי שבן גביר יצא אמר חבר קיבוץ: "בושה. בן גביר בורח כמו פחדן. הוא אישיות לא רצויה. הוא מגיע בזמן שחברי הקיבוץ לא פה בחושך בשקט במחשכים. כמו עכברים. אני קברתי הרבה חברים לא ראיתי שר אחד שבא. פחדנים עלובים".

בתום ביקורו, פרסם השר בן גביר ברשת החברתית X כי נפגש במהלך ביקורו עם חבר הקיבוץ ירון מאור. "ירון הזמין אותי היום כדי לראות ולשמוע את הסיפור ההירואי שבו הציל את משפחתו בקיבוץ", כתב השר, "ראיתי את הבית החרב ושמעתי על קרב הגבורה אותו ניהל באמצעות אקדח בלבד מול עשרות מחבלים חמושים. אני מודה לו על ההזמנה, ירון הוא ההוכחה שנשק מציל חיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אחד הבתים שנשרפו והושחתו, קיבוץ ניר עוז. באדיבות המצולמים
ההרס בקיבוץ ניר עוז/באדיבות המצולמים

מקרה דומה אירע לפני כחודש כאשר שרת התחבורה מירי רגב הגיעה לשערי קיבוץ בארי, בין הקיבוצים שספגו את המכה הגדולה ביותר במתקפה הרצחנית של חמאס. שם, הייתה אמורה לבקר ב"דפוס בארי", דפוס משרד התחבורה. אולם, עם הגעתה - נחסמה כניסתה על ידי חברי הקיבוץ. במשך חצי שעה חיכתה מחוץ לשער, עד שהתבקשה על ידי מנכ"ל הדפוס לעזוב את המקום.

אזרחים מונעים ממירי רגב להגיע לביקור בבארי/צילום: חברי קיבוץ בארי

"כשקיבלנו את השמועה שרגב מגיעה לביקור, החלטנו שהיא לא תיכנס לבארי", אמר לוואלה! אחד מחברי הקיבוץ. "ניר ברקת, שר הכלכלה, ביקר אותנו, כי אנחנו צריכים אותו, וקיבלנו אותו בצורה יפה. מבחינתנו, שרים וחברי כנסת שקראו לנו בוגדים ותומכי טרור, לא יכולים לתרום לנו ורק רוצים לרקוד לנו על הדם. לא נאפשר זאת, לא ניתן לה לעשות קמפיין יח"צ על חשבוננו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully