וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגב בוכשטב שבוי בעזה, אימו קוראת לחידוש העסקה: "מפחדת שהחטופים מאבדים תקווה"

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 11:15

אסתר בוכשטב, שבנה שבוי בידי חמאס, עדכנה במצב בנה וקראה לחידוש עסקת החטופים בריאיון ל-103FM: "אנחנו מפחדים על התקווה שהם מאבדים. מי שנשאר חשב שיש המשך לעסקה, וזה נפסק". אסתר הביעה חשש מחזרה על האסון בו נורו שלושה חטופים על ידי לוחמי צה"ל: "זה מפחיד ומטלטל"

בווידאו: שיחת הטלפון הראשונה בין רימון קירש ששוחררה מהשבי לאמה/באדיבות המשפחה

אסתר בוכשטב, שבנה יגב בן ה-34 שבוי בידי חמאס קראה הבוקר (שלישי) לחידוש עסקת החטופים, בריאיון לענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM. "מאז החזרה של החטופים האחרונים ששהו יחד עם יגב, אין לנו אינפורמציה חדשה", עדכנה, "אנחנו מפחדים על התקווה שהם מאבדים. כשהחל המתווה, יצאו נשים ממנהרות השבי, היה תהליך. ברגע שהסתיימו הפעימות של השחרור, מי שנשאר חשב שיש המשך, וההמשך הזה נפסק. מפחדת על איבוד התקווה שלהם, ששוכחים אותם".

"המצב הנפשי שלהם לא בטוב, הם בשבי. אני בטוחה שיגב יודע שאנחנו ממשיכים להיאבק עליו ועל החטופים הנוספים". במצב הנוכחי, אסתר הביעה את חששותיה מחזרה על אירוע דומה לאסון בו נורו בשוגג שלושה חטופים על ידי לוחמי צה"ל, לאחר שהצליחו לחמוק מידי חמאס: "החשש הזה קיים כל הזמן. זה מפחיד ומטלטל".

רימון קירשט ובעלה יגב בוכשטב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רימון קירשט ובעלה יגב בוכשטב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רימון קירשט-בוכשטב, אשתו של יגב שנחטפה עימו מדירתם בקיבוץ נירים, שוחררה בעסקת החטופים ומאז נאבקת להשבתו, יחד עם החטופים האחרים. "ב-7 באוקטובר לקחו אותם חבוקים ביחד מהדירה בקיבוץ נירים. והעלו אותם על המכונית כמקשה אחת", שחזרו השתיים, "גם כשניסו להפריד אותם בשבי הם נאבקו להישאר מחוברים. זה זוג של ביחד, המוזיקה מחברת אותם. זוג של אהבה טהורה. כרגע זאת פרידה ראשונה שלהם", מסרה אימה של רימון, אביטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully