וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון ויגב נחטפו מחובקים לעזה. עכשיו היא חופשייה, ולא תוותר עד שבעלה יחזור

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 1:58

רימון קירשט-בוכשטב, שחזרה מהשבי בראש מורם בתמונה שהפכה לסמל, מוכנה כעת לקרב הבא. המשפחה מספרת כי מאז שהכירו, היו השניים בלתי נפרדים: "גם כשניסו להפריד אותם בשבי הם נאבקו להישאר מחוברים". מהשיחה עם אימא עד לאיחוד עם הכלבה טובה - כך נראתה היממה שעברה עליה

בווידאו: שיחת הטלפון הראשונה בין רימון קירש ששוחררה מהשבי לאמה/באדיבות המשפחה

רימון קירשט-בוכשטב חזרה רק אתמול (רביעי) משבי חמאס, אך היא כבר מוכנה לקרב הבא - המאבק להחזרת בעלה, יגב בושכטב, והחטופים האחרים. במחלקה בה היא מאושפזת בבית החולים איכילוב היא כבר עונדת את דיסקית מאבק המשפחות ואת צמיד מסיבת הנובה להשבת החטופים. "הדבר הכי חשוב הוא להמשיך להוציא עוד חטופים. כל יום שמישהו מאיתנו לא יצא זאת תהיה אכזבה'", אמרה לאמה אביטל.

לאחר קבלת ההודעה על שחרורה הצפוי, המשפחה ארזה לה תיק עם בגדים, ומעליהם חולצות עם הכיתוב "Bring them back". רימון הייתה נרגשת מההתגייסות, וכעת היא מוכנה למאבק על יגב. עכשיו היא מזכירה לציבור שאסור לוותר, שצריך להמשיך את המשא ומתן באותו הקצב ואפילו להגביר אותו.

החטופות רימון קירשט (משמאל) ומירב טל מועברות מידי חמאס וגא"פ לצלב האדום (הפעימה החמישית) . 28 בנובמבר 2023. צילום מסך, אתר רשמי
חוזרת מהשבי, רימון קירשט-בוכשטב (בסגול) חוזרת לארץ/אתר רשמי, צילום מסך

"היא שמחה להיפגש עם המשפחה ועם טובה אבל השמחה לא שלמה", סיפרו אמה ואחותה של רימון, אביטל וניל, בשיחה עם וואלה!, "היא הופתעה מעוצמת מה שקרה פה, לטוב ולרע. מהאסון שהתרחש, ממספרי הנרצחים, וגם מהעוצמה של העם".

רימון ויגב היו בלתי נפרדים מהרגע שהפכו לזוג לפני שלוש שנים, סיפרה האם אביטל, עד אתמול הופרדו. "הם היו כל הזמן שם ביחד. ב-7 באוקטובר לקחו אותם חבוקים ביחד מהדירה בקיבוץ נירים. והעלו אותם על המכונית כמקשה אחת", שחזרו השתיים, "גם כשניסו להפריד אותם בשבי הם נאבקו להישאר מחוברים. זה זוג של ביחד, המוזיקה מחברת אותם. זוג של אהבה טהורה. כרגע זאת פרידה ראשונה שלהם".

עוד בוואלה!

"לא יודעת כמה זמן נשאר לי": אמה חולת הסרטן של נועה ארגמני מבקשת לראות את בתה פעם אחרונה

לכתבה המלאה
רימון קירשט ששוחררה משבי חמאס עם תמונת בעלה השבוי יגב בוכשטב. באדיבות המשפחה
היו בלתי נפרדים. רימון מחזיקה את תמונת בעלה השבוי יגב בוכשטב/באדיבות המשפחה

השניים מכירים מגיל צעיר, עוד מאותו הרכב בחדר המוזיקה של בית הספר. הוא עם הגיטרה, והיא בתופים. אולם ברוב השנים היו רק ידידים. "לפני שלוש שנים היא שברה את הרגל, הוא בא לבקר ומאז הם לא נפרדו", סיפרה אביטל, והוסיפה כי בקרוב גם שמות המשפחה שלהם יהפכו מחוברים.

"הם דיברו בשבי על החלומות שלהם. שהדבר הראשון שיקרה כשיצאו שישנו ביחד את שם המשפחה שלהם ל'בוכשטב-קירשט', לסמל את זה שהם בלתי נפרדים. רימון שאלה את הנציגה של משרד הפנים שהגיעה לבית החולים אם היא יכולה לממש את החלום הזה בשבילה והיא ענתה שתטפל בזה", סיפרה האם.

רימון קירשט ששוחררה משבי חמאס עם כלבתה. באדיבות המשפחה
האיחוד עם הכלבה טובה/באדיבות המשפחה

לצד האיחוד עם משפחתה, רימון גם התאחדה עם כלבתה טובה. אחת מחמישה כלבים של הזוג - קישטו, פיצי, קציצי, טובה ובתיה. ועוד חמישה חתולים. בשבועות האחרונים הכלבים התארחו בפנסיון "הכלב במושב", במושב תדהר. הבעלים רועי לא הסכים לקחת תשלום.

בשיחת הטלפון הראשונה בין רימון לאביטל, היא שאלה אם גם הכלבה נמצאת איתם. "כן, כולנו נהיה פה יחד", השיבה האם, תוך שהשתיים דומעות. "זה בסדר, מותר לך לבכות. זה דמעות של אושר", הוסיפה האם. המשפחה הביאה את טובה לקבל את פניה של רימון ובלילה הראשון באשפוז היא ישנה מחובקת איתה.

מתוך הפוסט של נילי קירשט שאחותה רימון קירשט שוחחה משבי חמאס (הפעימה החמישית). 29 בנובמבר 2023. עמוד הפייסבוק של נילי קירשט לוי, אתר רשמי
האיחוד המרגש, עם המשפחה ועם הכלב/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של נילי קירשט לוי
תיעוד חטופות בשבי חמאס. רויטרס
"הייתה בשבי עם דניאל אלוני, עזרה לה לטפל בילדה״. רימון בסרטון השבי/רויטרס

לפני כמה שבועות קיבלה המשפחה אות חיים מרימון, סרטון שפרסם חמאס בו היא מופיעה כאחת משלוש שבויות. "סיפרו לנו שיש סרטון, ושכנראה שרימון נמצאת בו", שחזרה האם. "שלחו לנו והיית מבוהלת. לא העזתי לפתוח אותו מרוב פחד ברגע הראשון. הבת השנייה לי ראתה ואמרה 'אימא את יכולה להסתכל'. פחדתי ממה שאראה. עוד לא שאלנו אותה על זה אפילו. היא הייתה בשבי עם דניאל אלוני שצולמה איתה שם ועזרה לה לטפל בילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully