וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יודעת כמה זמן נשאר לי": אמה חולת הסרטן של נועה ארגמני מבקשת לראות את בתה פעם אחרונה

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 18:22

ליאורה ארגמני, אמה של נועה, שנחטפה במסיבת ה"נובה", צילמה סרטון בו היא מתחננת להשבת בתה. ליאורה סיפרה כי היא חולה בסרטן המוח ולא יודעת כמה זמן עוד נותר לה. כעת, כמשאלה אחרונה, היא מבקשת מביידן ומהצלב האדום: "תביאו את נועה שלי, שאספיק לראות אותה"

בווידאו: ליאורה ארגמני, האמא של נועה ארגמני שנחטפה מהמסיבה בנובה, בסרטון בו היא מבקשת לראות אותה בפעם האחרונה בשל מצבה הרפואי/@saraigivaty @kozlovakeren

ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני, שנחטפה במסיבת ה"נובה" לעזה, פרסמה היום (רביעי) סרטון בו היא מתחננת לראות את בתה בפעם האחרונה. ליאורה היא חולת סרטן המוח, ומפחדת שלא תספיק לראות את בתה חוזרת מהשבי. "אם אני לא רואה אותך, תדעי שאני אוהבת אותך, כל העולם אוהב אותך".

בסרטון קורע לב שצילמה האם היא מספרת על המקרה שלה ומתחננת להשבת בתה. "אני אמא של נועה, הילדה היפה שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי החמאס לעזה", פותחת ליאורה ומספרת, "אני חולת סרטן, סרטן המוח, אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי. אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי, בבית".

נועה ארגמני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"רוצה לזכות לראות את נועה שלי, בבית"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך הסרטון, מבקשת ליאורה מהנשיא ביידן ומהצלב האדום להתערב וללחוץ לשחרורה של נועה ארגמני. "תביאו את נועה שלי כמה שיותר מהר כדי שאספיק לראות אותה", מבקשת האם.

לבסוף, פונה אריאלה אל בתה. "נועה, אני רוצה להגיד לך שאם אני לא רואה אותך, שתדעי שאני אוהבת אותך הכי, שאנחנו עשינו הכל כדי שתצאי מהר. כל העולם אוהב אותך", אומרת האם בתום הסרטון.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
רגע החטיפה של נועה ארגמני.. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רגעי החטיפה של נועה ארגמני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כחודש, שוחח עם וואלה יעקוב ארגמני, אביה של נועה. יעקוב תיאר כי אשתו ליאורה במצב קשה ביותר מאז ה-7 באוקטובר, וכי שניהם מנסים לשרוד את הסיטואציה הבלתי אפשרית. "זו הילדה היחידה שלנו. זה המצב ועם זה אני מנסה להתמודד", מסר האב.

"כשמדברים על געגועים, אני פשוט לא מחזיק מעמד. יש פה אלבום ואני רואה את נועה כשהיא ילדה. קורע לך את הלב", אמר יעקוב, "אני פשוט לא מסוגל להסתכל, לראות את התמונות. קורע את הלב. בת יחידה שלנו. אתה לא יודע מה ואיך ועל מה לחשוב, על מי לחשוב. אני לא מאחל לאף אחד להיות בסיטואציה הזאת. לאף אחד".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully