וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של נועה ארגמני שנחטפה לעזה: "היא הבת היחידה שלנו, לא מסוגל לראות תמונות שלה"

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 8:38

יעקב ארגמני, אביה של נועה שנחטפה על ידי מחבלים חמאס לעזה, סיפר על הימים הקשים שעוברים עליו ועל משפחתו. "הכי קשה שאפשר לחשוב, אשתי במצב קשה ביותר", אמר בריאיון ל-103FM. עוד סיפר על הגעגועים לביתו היחידה, ועל העבודה מול מתאם השבויים והנעדרים גל הירש

משפחתה של נועה ארגמני חוגגת לה יומהולדת/מעריב

יעקב ארגמני, אביה של נועה ארגמני שנחטפה לעזה, שוחח היום (ראשון) עם 103FM על הגעגועים הקשים לביתו, על העצב הגדול במשפחה ועל העבודה עם מתאם השבויים והנעדרים גל הירש. "כשמדברים על געגועים, אני פשוט לא מחזיק מעמד. היא בת יחידה שלנו. אני לא מאחל לאף אחד להיות בסיטואציה הזאת".

מה שלומכם? גם אחרי הפגישה שלא הייתם בה עם ראש הממשלה

"איך להגדיר את זה? הכי קשה שאפשר לחשוב. אשתי במצב קשה ביותר. הילדה לא קרובה אלינו, זו הילדה היחידה שלנו. זה המצב ועם זה אני מנסה להתמודד. מאוד קשה. לשמחתי, תומכים בי. יש לי את אחותי שתומכת והמשפחה, ובכנות, מנסים לשרוד".

נועה ארגמני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני, שנחטפה על ידי מחבלים לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הוזמנת לפגישה עם ראש הממשלה?

"לא הוזמנתי. אין לי שום קשר עם כל הנציגים. אני לא יודע מי הנציגים, אני לא יודע על סמך מה נבחרו הנציגים. אני מאמין שהם מתכוונים לעשות עבודה טובה ומצוינת וזה בסדר, אבל באמת שאין לי שום קשר. אני לא שם כי אני מטפל באשתי. למרות הכול, אני מאמין שהכוונה היא כוונה טובה ולהגיע לתוצאה שכולנו מייחלים לה, חזרת כל השבויים וכל הנעדרים".

שמעת את הדברים שיצאו משם. מה הייתה התחושה שלך?

"אני ניזון אך ורק מכלי התקשורת. מעבר לזה, המטה של גל הירש צמוד אלינו, עושה עבודת קודש".

גל הירש, מפגש מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים  13 באוקטובר 2023. ניב אהרונסון
גל הירש במפגש מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים/ניב אהרונסון

איך הוא מתפקד?

"אני משוחח עם גל הירש אפילו באופן אישי. הוא יודע מה חומרת המצב והוא והצוות שלו משתדלים. יש איתנו נציגה שצמודה אלינו, היא עוזרת בכל המובנים. תחושות הבטן קצת מדאיגות אותי עם הכניסה הקרקעית, אבל באמת שאני לא רוצה להיכנס להחלטות הממשלה, מי אני? והלוואי ויישבו שני הצדדים יחד ונגשים את החלום של שמעון פרס לשלום אמיתי, הלוואי וזו תהיה הדרך".

אתה שומע מגל הירש משהו קונקרטי?

"משהו קונקרטי לא נאמר".

יעקב תספר לנו קצת על נועה, על הבת שלך שחטופה? אתם יודעים בוודאות שהיא נמצאת בצד השני?

"כן בהחלט, היא הסרטון הראשון שנחטפת על גבי אופנוע לכיוון עזה. היה סרטון שני שהיא יושבת בריאה ושלמה ושותה מים מבקבוק בכוחות עצמה. נראית בריאה ושלמה".

מפגן משפחות החטופים, מול הקריה, תל אביב. 28 באוקטובר 2023. ניב אהרונסון
מפגן משפחות החטופים מול הקריה/ניב אהרונסון

היא הייתה במסיבה ברעים, נכון?

"כן, היא הייתה במסיבה, לא בידיעתנו, יחד עם בן הזוג שלה. ישבנו לארוחת ערב בשמחת תורה, נדמה לי שהיא רמזה לי באיזה משפט שהיא אמרה לי 'אבא נכון שתרשה לי הכול?' אמרתי לה, 'אני לא מונע ממך לקבל החלטות. את מאוד בוגרת, ידוע לי, אבל אני תמיד מזהיר נועה, תהיי זהירה'. היא אמרה לי 'אבא תסמוך עליי', ולקחו ציוד לפיקניק היה נדמה לי וזהו. שלום, שלום, נשיקות לי ולאשתי".

כמה געגועים יש?

"כשמדברים על געגועים, אני פשוט לא מחזיק מעמד. יש פה אלבום ואני רואה את נועה כשהיא ילדה. קורע לך את הלב. אני פשוט לא מסוגל להסתכל, לראות את התמונות. קורע את הלב. בת יחידה שלנו. אתה לא יודע מה ואיך ועל מה לחשוב, על מי לחשוב. אני לא מאחל לאף אחד להיות בסיטואציה הזאת. לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully