וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שעשו לו, לא עושים אפילו לחיות", שניים הורשעו ברצח יובל ארבל-אקוס בהולנד

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 8:53

בית המשפט בהולנד גזר 17 שנות מאסר על שני רוצחיו של הישראלי ארבל-אקוס. הנאשמים, מכורים לסמים שהכירו אישית את יובל, רצחו אותו ושדדו את כרטיס האשראי שלו. זאת, בכדי להשתמש בכסף שחסך עבור קבורה בארץ, בהיותו חולה סופני. "העדיפו את הסמים על פני חיי אדם"

בוידאו: שוד שהסתבך: ישראלי בן 44 נורה למוות בארה"ב/משטרת בירמינגנם

בית משפט בהולנד גזר לאחרונה 17 שנות מאסר על שני בני אדם בגין רצח הישראלי יובל ארבל-אקוס - כך פורסם הלילה (ראשון) בתקשורת ההולנדית. השניים, מכורים לסמים, רצחו את הישראלי באכזריות וגנבו ממנו את כספו. נאשם שלישי במעשה זוכה על אף שדנ"א שלו נמצא בזירה. "מה שהם עשו ליובל, לא עושים אפילו לחיה"

17 שנות מאסר נגזרו על שני רוצחיו של יובל ארבל. הרוצחים, פסקל בן ה-42 וברונו בן ה-52, היו מכורים לסמים קשים. יחד איתם עמד לדין נאשם שלישי, יונס בן ה-30, שחומר גנטי שלו נמצא בזירה, אולם לבסוף זוכה בהכרעת הדין.

הרצח התרחש בליל ה-13 באפריל 2021. מכתב האישום עולה כי השניים רצחו את אקוס באכזריות, אחרי שסחטו ושדדו אותו באלימות, ועשו שימוש בכרטיס האשראי שגנבו ממנו. בעבר, הם נחשדו גם בשני אירועים נוספים, של פריצה למסעדה.

ההישראלי יובל פליקס שנרצח בהולנד. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
יובל ארבל-אקוס/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

על פי כתב האישום, ארבל-אקוס הכיר את השלושה, והלך יחד עם פסקל לכספומט כדי להוציא עבורו כסף לרכישת סמים. כשמשך את הכסף, הבחין פסקל על מסך הכספומט כי לארבל-אקוס יתרה של כעשרת אלפים יורו. על פי דיווחי התקשורת ההולנדית, יובל היה חולה סופני, וחסך את הכסף כדי לממן את העברת גופתו לקבורה בישראל לאחר מותו.

החשודים החליטו לגנוב את הכסף, ועל כן גנבו מרבל-אקוס את כרטיס האשראי שלי. אומנם, הכרטיס נחסם לאחר כמה משיכות. השניים המתינו להגעת כרטיס חדש, פרצו לתיבת הדואר שלו, גנבו אותו אותו, ואז הגיעו לדירתו של ארבל-אקוס כדי לחלץ ממנו את הקוד הסודי באיומים ובאלימות.


.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
משטרה באזור התאונה בה אוטובוס התנגש במבלים בהולנד, 18 ביוני 2018. רויטרס
משטרת הולנד/רויטרס

גופתו של ארבל-אקוס בן ה-61 התגלתה בדירתו על ידי בן זוגו לשעבר, שטיפל בו בחדשים האחרונים לחייו, לאחר שחלה, והגיע למקום לאחר שלא הצליח ליצור איתו קשר. העיתון ההולנדי אלחמין דאחבלד דיווח כי בן הזוג סיפר לבית המשפט כי מצא את יובל מבוסס בדמו, ידיו ורגליו כפותות בסרט דביק, בעודו קשור למיטתו, ובגד משוך בחוזקה מעל ראשו.

"מה שראיתי שהם עשו ליובל, לא עושים אפילו לחיה" מסר בן הזוג. הוא סיפר לבית המשפט אודות אישיותו המיוחדת של יובל אותו הגדיר כ-"מלאך שלא היה יכול להרוג זבוב" וכי "תמיד שאף לשלום בין יהודים, פלסטינים וערבים, מה שמספר הכול".

על פי העיתון, בית המשפט החמיר בעונשם של השניים תוך שציין כי, "העדיפו את הכמיהה שלהם לסמים על פני חיי אדם". העונש משקף כי השניים פעלו יחד, אך כי בית המשפט לא הכריע בדבר התפקיד שמילא כל אחד ברצח יובל. עם זאת, בית המשפט לא סבר כי השניים הגיעו לדירתו של המנוח עם תוכנית מתוכננת מראש להרוג אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully