וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזנקוט מעל קבר בנו שנפל בעזה: "תבחרו בחיים, גל חי איתנו בלבבות"

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 19:27

חבר קבינט המלחמה נשא דברים באזכרת השבעה לבנו, גל מאיר איזנקוט, שנפל בשבוע שעבר בקרב בצפון רצועת עזה. "הכאב ענק, אבל אנחנו משפחה מאושרת וחזקה", אמר, והוסיף תוך פניה ללוחמים: "הדור שלכם נקבע למשימה באסון הלאומי הקשה ביותר שחוותה המדינה, נקבל החלטות נכונות"

השר גדי איזנקוט באזכרת השבעה של בנו גל מאיר איזנקוט שנפל בקרב בצפון רצועת עזה./ללא

חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט נשא דברים היום (חמישי) באזכרת השבעה לבנו, גל מאיר איזנקוט, לוחם מילואים בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש', שנפל בשבוע שעבר בקרב בצפון רצועת עזה במהלך פעולה צבאית בה הושבו גופותיהם של רס"ב זיו דדו ועדן זכריה שנחטפו על ידי מחבלי חמאס עם פרוץ המלחמה.

"הכאב הוא גדול, הוא ענק", אמר השר מעל קבר בנו, "אבל אנחנו משפחה מאושרת וחזקה, ואם הוא היה יכול להגיד לי עוד מילה הוא היה אומר: תבחרו בחיים, תמשיכו להיות שמחים. הוא חי איתנו בלבבות. הוא היה כזה בחיים שלו, והוא יישאר ככה מבחינתנו, לנצח".

גדי איזנקוט בהלווית בנו גל איזנקוט, 8 בדצמבר 2023. וואלה!, צילום מסך
״תבחרו בחיים". איזנקוט/צילום מסך, וואלה!

בהמשך, פנה לחבריו לצוות של בנו. "עוד מעגל שהוא התחבר אליו בצורה בלתי רגילה", אמר. "אתם עוד נמצאים במדים, גל נהרג כחייל מילואים, אתם במשימות, כל דור נדרש למשימות האלה והדור שלכם נקלע למשימה הזאת לדעתי באירוע המטלטל ביותר - האסון הלאומי הקשה ביותר שמדינת ישראל חוותה מאז הקמתה".

עוד בוואלה!

בפעולה הצבאית בה נפל גל איזנקוט: צה"ל השיב שתי גופות של חטופים ישראלים

לכתבה המלאה
הותר לפרסום: גל איזנקוט, בנו של חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט, נפל בעזה. באדיבות המשפחה
הותר לפרסום: גל איזנקוט, בנו של חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט, נפל בעזה/באדיבות המשפחה

"בצעו את המשימות של דורכם, שמרו על עצמכם ואני מקווה שאנחנו נשפיע על זה שיתקבלו החלטות נכונות וטובות עבור העתיד של מדינת ישראל", הוסיף השר, שאתמול, טרם סיום השבעה, הגיע לדיון בקבינט המלחמה.

בעת ההודעה על מותו של גל, היה אביו בביקור באוגדה בדרום יחד עם השר בני גנץ, והוצא מהדיון כדי לשמוע את הבשורה הטראגית. הלוויתו התקיימה בבית העלמין הצבאי שבהרצליה, שם ליוו אותו אלפים למנוחות, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה יצחק הרצוג, פוליטיקאים ובכירים נוספים בצה"ל. עם תום ההספדים, במהלך הטקס, הופיע הזמר שלמה ארצי וביצע לבקשת המשפחה את השיר "ירח".

כיממה לאחר מותו של גל, הותר לפרסום כי מאור מאיר כהן, אחיינו של השר איזנקוט, נפל גם הוא בקרבות ברצועת עזה. מאור, חייל בשירות סדיר, הוא בנם של שרון איזנקוט, אחותו למחצה של גדי, ומייקל מישל כהן. כמו גל, בן דודו, הוא קרוי על שם סבו מאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully