וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של משפחת איזנקוט: מאור מאיר כהן, אחיינו של השר, גם נפל בקרבות ברצועה

עודכן לאחרונה: 9.12.2023 / 18:42

מאור, חייל בשירות סדיר, הוא בנה של שרון איזנקוט, אחותו למחצה של גדי, ובן דודו של גל מאיר איזנקוט בן ה-25, בנו של השר שנפל לפני כיממה בקרב בצפון רצועת עזה. שני הנופלים נקראו על שמו של סבם המשותף

דובר צה"ל: "מחבק את משפחת איזנקוט, גל היה מלח הארץ"/דובר צה"ל

מאור מאיר כהן, אחיינו של השר בקבינט המלחמה והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, נפל בקרבות ברצועת עזה, כך הותר היום (שבת) לפרסום. זאת, כיממה לאחר מותו של גל מאיר איזנקוט, בנו של השר ובן דודו של מאור, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. מאור, חייל בשירות סדיר, הוא בנם של שרון איזנקוט, אחותו למחצה של גדי, ומייקל מישל כהן. כמו גל, בן דודו, הוא קרוי על שם סבו מאיר.

מאור כהן אחיינו של גדי איזנקוט. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מאור כהן אחיינו של גדי איזנקוט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רס"ר במיל' גל מאיר איזנקוט, בנו של גדי איזנקוט, נפל ביום חמישי בקרב בצפון הרצועה במהלך שירותו כלוחם מילואים בגדוד 699, עוצבת "חצי האש". בעת ההודעה, נכח אביו בביקור באוגדה בדרום יחד עם השר בני גנץ, והוצא מהדיון כדי לשמוע את הבשורה הטרגית.

אלפים ליוו אותו אתמול למנוחות בהלוויה שהתקיימה בבית העלמין הצבאי שבהרצליה. "גלוש בננו הצעיר, אמא ואני עומדים פה עם קהל רב לחלוק לך כבוד אחרון", ספד לו בדמעות אביו, השר בקבינט המלחמה. "ב-7 לאוקטובר התעוררנו כולנו לאירוע מטלטל. מיד התחלת לארגן ציוד. בשיחה על המלחמה בעזה אמרת לי שאתה וחברים לפלוגה מרגישים שזו מלחמה צודקת, שחייבים להחזיר את כל החטופים ולהביס את חמאס", אמר.

עוד בוואלה!

סהר ברוך בן ה-25 שנחטף מבארי לרצועת עזה נרצח על ידי מחבלי חמאס

לכתבה המלאה
גדי איזנקוט בהלווית בנו גל איזנקוט, 8 בדצמבר 2023. וואלה!, צילום מסך
ספד לבנו בדמעות. איזנקוט/צילום מסך, וואלה!

"אני בטוח שמדינת ישראל תהיה חזקה, מפותחת וצודקת - כמו שתמיד נהגת לבקר על דברים שלא מצאו חן בעיניך על מה שקורה פה. מבטיח לך שנמשיך להיות משפחה מלוכדת ומאושרת כדי שההקרבה שלך ושל הנופלים לא היתה לשווא. אני מצדיע לך ומתחייב בפניך שנעשה הכל כדי שנהיה ראויים בתרומה להחלטות הנכונות למען מי שהקריב למען חבריך לנשק, ולמען העם הישראלי כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully