וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח נשיאת בית הכנסת בדטרויט: "אין ראיות שמצביעות על פשע שנאה"

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 18:34

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 28, תושב דטרויט, בגין רצח נשיאת בית הכנסת והפעילה הדמוקרטית סמנתה וול. התובעת הראשית של המחוז מסרה כי לא נמצאה אינדיקציה לכך שהחשוד הכיר את וול, וכי "אין שמץ של ראיות" לכך שהמניע לרצח הוא אנטישמיות

רובה אלמחטה, התנגשה במבנה באינדיאנופוליס, במחשבה שמדובר בבית ספר ישראלי./סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים

התובעת הראשית של מחוז ווין מסרה אתמול (רביעי) כי נשלל החשד לאנטישמיות כמניעה לדקירתה למוות של סמנתה וול, נשיאת בית הכנסת בדטרויט. זאת, לאחר שהחוקרים הגישו כתב אישום נגד החשוד ברצח.

מחקירת המקרה עלה כי סמנתה וול, בת ה-40, שבנוסף לכהונתה כנשיאת בית הכנסת שימשה גם יועצת למפלגה הדמוקרטית, נרצחה בדקירות במהלך פריצה לדירתה שבשכונת לפאייט פארק שבאזור מרכז העיר ב-21 לאוקטובר.

סמת'ה וול נשיאת בית הכנסת בדטדרויט, מישיגן נמצאה מתה בפתח ביתה  21 באוקטובר 2023. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
סמנת'ה וול/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

מן החקירה עולה כי וול נדקרה על ידי החשוד, ולאחר מכן גררה את עצמה החוצה, ונותרה מוטלת ללא רוח חיים מחוץ לדירתה במשך שעות. רק זמן רב לאחר מכן, התגלתה גופתה ודווח על מעשה הרצח.

"הבלשים לא מצאו שום אינדיקציה לכך שהחשוד, מייקל ג'קסון-בולאנוס, בן 28 מדטרויט, הכיר את וול", מסרה התובעת קים וורת'י במסיבת עיתונאים, "אין שמץ של ראיות המצביעות על כך שהיא הייתה קורבן לפשע שנאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סמת'ה וול נשיאת בית הכנסת בדטדרויט, מישיגן נמצאה מתה בפתח ביתה  21 באוקטובר 2023. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"אין שמץ של ראיות המצביעות על כך שהיא הייתה קורבן לפשע שנאה", וול/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

החשוד ג'קסון-בולאנוס נעצר לראשונה בסמוך למועד הרצח, תושאל ושוחרר. ביום ראשון נעצר שוב והפעם הואשם בעבירות רצח, התפרצות, ושיבוש חקירה, לאחר ששיקר לשוטרים שתישאלו אותו. ג'קסון-בולאנוס כופר במיוחד לו, וסנגורו טען בפני משטרת דטרויט כי בעבר היה חשוד אחר במעשה, שלבסוף שוחרר.

וול הייתה יועצת של פוליטיקאים דמוקרטים, ומותה עורר זעזוע רב בקרב הקהילה היהודית וחוגים דמוקרטיים. כפעילה פוליטית, היא ייסדה את הפורום המוסלמי-יהודי של דטרויט, ארגון עממי שמטרתו לבנות קשרים בין צעירים משתי הדתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully