וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של ג'ושוע לואיטו מולל התבשרה כי נרצח וגופתו נחטפה לעזה

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 23:12

אביו של ג'ושוע לואיטו מולל קיבל את הבשורה המרה על מות בנו, אך נותר ללא מענה בקשר למקור המידע. ג'ושוע בן ה-21 סטודנט לחקלאות, הגיע לישראל שבועיים לפני השבת השחורה כחלק מתוכנית הכשרה, ונרצח לפני שהספיק להתחיל את לימודיו

ג'ושוע לואיטו מולל, אזרח טנזניה שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
ג'ושוע לואיטו מולל/באדיבות המשפחה

משפחתו של ג'ושוע לואיטו מולל, סטודנט לחקלאות בן 21, התבשרה הערב (רביעי) כי נרצח וגופתו מוחזקת בידי חמאס. ג'ושוע, בן ה-21 הגיע לישראל שבועיים לפני ה-7.10 ועבד ברפת נחל עוז בבוקר הטבח.

המוקד למהגרים ופליטים מסר כי היום נודע לאביו של ג'ושוע כי בנו נרצח, וגופתו נמצאת בידי חמאס בעזה. עוד נמסר כי שאלותיו של האב, אודות מקור המידע על מות בנו, נותרו ללא מענה, וכי הוא מסרב להאמין לבשורה המרה. "אנחנו שותפים לכאב של לואיטו ומשפחת מולל כולה. אנחנו מקווים שרשויות המדינה יספקו ללואיטו הסבר למקור המידע. נמשיך ללוות את משפחת מולל", מסר המוקד

ג'ושוע, לואיטו מולל לואיטו מולל הגיע לישראל מטנזניה במסגרת תוכנית להכשרה חקלאית המתקיימת כחלק משיתוף פעולה בין שתי המדינות. הוא הגיע לישראל רק 19 ימים לפני יום השבת השחורה, ואף לא הספיק עדיין להתחיל את לימודיו. בזמן שהותו בארץ הוא עבד ברפת של קיבוץ נחל עוז.

ג'ושוע לואיטו מולל. באדיבות המשפחה
ג'ושוע לואיטו מולל/באדיבות המשפחה

"הוא סיפר לי שהוא התחיל ליהנות מהחיים בישראל", שיתף לאחרונה אביו של ג'ושוע, לואיטו מולל את וואלה, "הוא החליט ללמוד חקלאות בישראל, בגלל שזו הייתה דרך טובה בשבילו להתבסס כלכלית. ג'ושוע מאוד אדיב, מנומס והוא גם עובד חרוץ מאוד".

לואיטו סיפר כי שיחתו האחרונה עם בנו הייתה יומיים לפני השבת השחורה, וכי על אירועי ה-7 באוקטובר הוא שמע בחדשות ומהאינטרנט. "אני עדיין במצב רע מאוד, מאז אותו יום אני לא מצליח לתפקד. בשיחה האחרונה שהייתה לנו, אמרתי לו להמשיך ולהישאר בדרך הנכונה כשהוא מחוץ לארץ. דיברנו על זה שהוא צריך לעבוד בחריצות וללמוד היטב . רק שלושה שבועות אחרי ה-7 באוקטובר הבנתי שבני ככל הנראה נחטף, כאשר ממשלת ישראל הודיעה שחמאס מחזיק חטופים בעזה". שיחזר לואיטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ושוע לואיטו מולל. באדיבות המשפחה
"סיפר שהוא התחיל ליהנות מהחיים בישראל", ג'ושוע/באדיבות המשפחה

בשבוע שעבר, שוחח לואיטו מולל עם וואלה ושיתף בתיסכולו על כך שגורמים רשמיים לא עדכנו אותו אם בנו צפוי להשתחרר בעסקה או לא. "דמיינו איך אתם הייתם מרגישים אם זה היה קורה לבן שלכם. שוחררו בעסקה אנשים ממדינות אחרות ועכשיו אני מרגיש עצב גדול וכעס שהוא לא שוחרר גם בעסקה", שיתף לואיטו.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully