וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן נהרג מפיצוץ מטען בעזה אחרי שחגג בר מצווה לבנו בצבא: "שלא יהיו עוד מלחמות"

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 8:04

כמה ימים לפני שנפל במלחמה ברצועה חגג רומן לבנו, דניאל, יום הולדת 13 יחד עם הגדוד שבו התנדב. בסרטון מאותו היום הוא נראה מודה לחבריו שארגנו את האירוע ומספר על חשיבות הגדוד בשבילו. "אוהב אתכם, הגדוד הזה הוא משפחה"

רומן נהרג מפיצוץ מטען בעזה אחרי שחגג בר מצווה לבנו בצבא: "שלא יהיו עוד מלחמות"/מערכת וואלה!

צה"ל התיר היום (שני) לפרסום כי חמישה לוחמים נהרגו בפיצוץ מטען ברצועת עזה, אחד מהם הוא רס"ן במיל' רומן ברונשטיין, שחגג לבנו, דניאל, בר מצווה יחד עם הגדוד שלו בצבא. בסרטון מהאירוע נראה רומן אומר כי "אני 23 שנים בגדוד, הכי מרגש אותי שאת הבר מצווה של הבן שלי עושים פה, אני מודה לכולכם ואוהב אתכם, הגדוד הזה הוא משפחה".

לכל העדכונים על המלחמה

בהמשך אחד הנוכחים העיר: "שעד גיל 18 לא יהיה צבא". רומן השיב כי בנו בטח ישאל אותו בעוד שנתיים "איפה המלחמה שלי? אני גם רוצה מלחמה", ואז הוסיף "שלא יהיו עוד מלחמות, ושנחגוג בר מצווה לדיוויד (בנו הצעיר יותר) באירוע מרגש".

רומן נהרג מפיצוץ מטען בעזה אחרי שחגג בר מצווה לבנו בצבא: "שלא יהיו עוד מלחמות". ללא, מערכת וואלה
רומן ברונשטיין/מערכת וואלה, ללא
רומן ברונשטיין בחגיגת בר המצווה של בנו, רעים. מנחם גייסינסקי, פרוייקט חיילים מחייכים, אתר רשמי
רומן בבר עם מצווה עם בנו/אתר רשמי, מנחם גייסינסקי, פרוייקט חיילים מחייכים

לרומן היה תואר ראשון במחשבים ותואר שני במשפטים. בהתאם, בעבר עבד כמתכנת בחברות הייטק, ובהמשך, לאחר סיום התואר השני, כעורך דין במשרד עם אביו. הוא הותיר אחריו אישה, נטלי, ושלושה ילדים - בן 13 ותאומים בני 11. "רק עכשיו חגגנו בר מצווה לבן הגדול שלו בצבא. זה היה מטורף, הכי ציוני שיש, כמו רומן", סיפר הצמד שלו בשירות, בן מורבצ'יק, מחוץ לבית המשפחה. "בשבילו הצבא היה פרה קדושה. שירתנו ביחד הרבה שנים, וזו הייתה השנה הראשונה שבה התנדב למילואים, זו הייתה אמורה להיות המלחמה האחרונה שלנו. הוא תותח על, בן אדם זהב שכולם אהבו אותו. כמו כוכב צפון שכולם מסתכלים עליו. חכם מאוד. דיברנו לפני שנכנס לעזה, הוא אמר לי להתקשר לאשתו ולילדים ושאדאג להם. אני נפצעתי בפעילות ונאלצתי לצאת מהלחימה".

מוקדם יותר כתב אחד מחבריו של רומן בפוסט בפייסבוק: "רומן, אח, אני לא מצליח לעכל. 26 שנים יחד, מה לא עברנו יחד? מהסדיר מ"מ בגדוד צבר, דרך הקבע ועד ל-22 שנים ביחד במילואים. בלבנון במוצב רותם תמיד ידעתי שיש על מי לסמוך שיחלץ אותי ממארבים בלבנון ופתיחות צירים, ניצלנו מירי ופצמ"רים יותר מפעם אחת, הייתי רגוע כשהיית איתי בכוח. לוחם על, מורעל נצחי. במטווחים כשפלוגה שלמה יורה היית בא למאגיסט, מחליף אותו בירי ורק משלמוע את המאג מנגן ידעתי שאתה זה שלוחץ על ההדק".

"כשהגעתי לגדוד המילואים קצת אחריך, שוב, ידעתי שכאן אני בטוח. חטיבה 5 איבדה היום לוחם מדור הנפילים, מוותיקי הגדוד. הצחוק שלך עדיין מהדהד לי בראש. מי יישב איתנו עכשיו בדיקסי כל רבעון, בשולחן הקבוע, עם המנות הקבועות וכוס הבירה ביד?", המשיך חברו. "רומן אח יקר ואהוב אין לי ספק שלא קיים בעולם מישהו שהיה עוצר אותך מלהיכנס לרצועה ולהילחם. היית 'חייל על' בגיל 20 בדיוק כמו שנפלת 'גיבור על' בגיל 46. גיבור, יהי זכרך ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully