וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מחודשיים אחרי המועד המקורי: שנת הלימודים באוניברסיטאות נדחתה ל-31 בדצמבר

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 13:19

בגלל גיוס המילואים הנרחב: דחייה נוספת של פתיחת הלימודים מאז תחילת המלחמה. בוועד ראשי האוניברסיטאות מעריכים כי הפעם התאריך סופי, כי ולא יהיו עוד דחיות. "ההחלטה התקבלה בשיח משותף עם צה"ל, מחויבים לא להשאיר אף אחד מאחור"

בווידאו: תיעוד פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

פתיחת שנת הלימודים באוניברסיטאות נדחתה בשבוע, ל-31 בדצמבר - כך נמסר הבוקר (ראשון) מטעם ועד ראשי האוניברסיטאות.

הדחייה צפויה להיות האחרונה בסדרת עיכובים שנבעו מהמלחמה ומגיוס המילואים הנרחב, ותביא לפתיחת שנת הלימודים יותר מחודשיים אחרי מועד תחילתה המקורי. היא כוללת את האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בר אילן, אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת אריאל, והטכניון, שם יתחילו ללמוד שבוע לאחר מכן, ב-7 בינואר 2024. האוניברסיטה הפתוחה, מכון ויצמן וחלק מהמכללות נפתחו כבר ב-3 בדצמבר. מוועד ראשי האוניברסיטאות נמסר כי בשבועות הקרובים יתקיימו בכל האוניברסיטאות הכנות לקראת הפתיחה, ימי אוריינטציה, ימי התארגנות ועוד.

בניין מדעי המחשב החדש באוניברסיטת בר-אילן. יח"צ,
בקרוב חוזרים לקמפוס (אם לא יהיו דחיות נוספות)/יח"צ
לוחמי צה"ל ברצועת עזה. 10 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
"נדאג לכל משרתי המילואים". לוחמי צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

"כחלק ממחויבותה לעתידה של מדינת ישראל, הנהגת האוניברסיטאות פועלת כדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד, מתוך שאיפה לאפשר הוראה ומחקר גם בתקופה המאתגרת והקשה הזו", נכתב בהודעת הוועד, שם הוסיפו: "ההחלטה התקבלה בשיח משותף עם צה"ל. בשבועות האחרונים שקדנו על מתווים מפורטים של חזרה ללימודים, שבהם יעשה שימוש בסל מגוון של התאמות לצד מציאת פתרונות פרטניים לכל מי שעדיין ישרתו במילואים.
אנו מבקשים לחזור שוב על מחויבותנו לכלל קהילת הסטודנטים, הסטודנטיות ואנשי ונשות הסגל המגויסים, לעשות ככל יכולתנו כדי שאיש לא יישאר מאחור".

הדחייה הראשונה של תחילת שנת הלימודים האקדמית הוכרזה יממה אחת בלבד לאחר טבח 7 באוקטובר ופתיחת המלחמה. בנובמבר הוכרז על דחייה נוספת של פתיחת שנת הלימודים, ל-24 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully