וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא יודעים איך סהר ברוך מת, צה"ל לא פירט"

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 8:41

דודתו של סהר בן ה-25 שנרצח בשבי חמאס שיתפה בכאב המשפחה. "אנחנו יודעים מעט מאוד לגבי סהר, החל מ־7 לאוקטובר בבוקר. בצהריים הקשר התנתק לחלוטין", שחזרה ב-103FM. אחיו של סהר נרצח בשבת השחורה: "שני אחים קרובים, אהובים, ששמרו אחד על השני ביום הזה, ללא הצלחה"

הלוחמים זיהו תנועות חשודות - ונכנסו למבנה כדי להרוג את המחבלים | תיעוד מהקרבות ברחובות ג'באליה/דובר צה"ל

דודתו של סהר ברוך בן ה-25, שנרצח בשבי חמאס, שיתפה בכאב המשפחה עם ההודעה על מותו. "אנחנו לא יודעים באמת איך זה קרה", סיפרה הדודה, מירב ברקאי, בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM, "מהדיווח שקיבלנו מצה"ל אין פרטים. אנחנו יודעים מעט מאוד לגבי סהר, החל מ־7 באוקטובר בבוקר. בצהריים הקשר התנתק לחלוטין, רק שלושה שבועות אחרי קיבלנו מידע על כך שהוא חטוף, וגם אז לא היה מידע על אם הוא חי או מת".

היא הזכירה את אחיו של סהר, עידן, שנרצח בשבת השחורה. "שני אחים קרובים, אהובים, ששמרו אחד על השני ביום הזה וזה לא הצליח להם", אמרה, "הסיוט שסהר עבר ובסופו לא חזר, זה ממוטט". היא ציינה, "אנחנו חושבים כל הזמן על שאר החטופים".

סהר ברוך שנרצח בעזה. באדיבות המשפחה
סהר ברוך שנרצח בעזה/באדיבות המשפחה

סהר חגג את יום הולדתו בעודו בשבי. "הוא היה רשום ללימודים בבן גוריון, אבל לא למד אפילו יום אחד", סיפרה דודתו. "ביום רביעי שאחרי 7 באוקטובר היינו אמורים לנסוע לבאר שבע, לבחור דירה ולעשות סיור קפיטריות, ובראשון שאחרי זה היה אמור להתחיל ללמוד. בערך חודש לפני 7 באוקטובר הוא חזר מהטיול הגדול בדרום אמריקה, ולפני זה הוא גם עשה חלקים משביל ישראל".

מירב תיארה את מהלך החטיפה: "ב-7 באוקטובר היה בבית של אמא שלו, יחד עם אחיו עידן. הם היו רק שניהם שם. כבר בשעה מוקדמת יחסית בבוקר נזרקו לתוך הבית רימונים, ועידן נפצע מרסיסים. במשך כל הזמן סהר טיפל בעידן. הם נכנסו לממד וניסו להינעל מבפנים, אבל לא הצליחו, אז הם סגרו את עצמם מבפנים בעזרת ארון. המחבלים הציתו את הבית, ולמרות ההבנה של הסכנה בחוץ, הם החליטו לקפוץ החוצה. סהר עוד הספיק להגיד לאמא שלו 'למות בשריפה זה יותר כואב'. ככל הנראה עידן קפץ ראשון, וסהר נשאר לחפש את המשאף של עידן. הקשר איתם התנתק בערך ב-12:00 בצהריים".

כעבור כמה ימים, היא סיפרה, המשפחה התבשרה על זיהוי ודאי של גופתו של עידן, שנורה בראשו. "כל העת סהר נחשב כנעדר, ורק כשלושה שבועות אחרי 7 באוקטובר, התבשרנו שהוא נחטף, ומלבד זאת לא היה ידוע עוד שום פרט לגביו. בבית אחר, נרצחה גם סבתו של סהר, והוא ככל הנראה לא ידע על כך", היא הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully