וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של חנה קציר: "מצבה של אמא קשה, הוא הדרדר בגלל התנאים בשבי"

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 10:22

כרמית פלטי קציר, בתה של בת ה-76 שנחטפה מביתה בניר עוז ושוחררה משבי חמאס סיפרה כי אמה סובלת מבעיות בלב "בעקבות תנאים קשים והרעבה. היא נחטפה ללא בעיות בלב". המשפחה: "אמא שלנו - ההוכחה שכל יום בעזה הוא סכנת חיים"

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לדיווח על שחרורם של החטופים יגיל יעקב וחנה קציר ואומר שזה טרור פסיכולוגי/צילום: דובר צה"ל

כרמית פלטי קציר, בתה של חנה קציר, בת ה-76 שנחטפה מביתה בניר עוז ושוחררה משבי חמאס סיפרה הבוקר (רביעי) כי אמה נמצאת במצב קשה, וכי מצבה הדרדר מאז חזרה מהשבי. לטענתה, התנאים הקשים בשבי בעזה גרמו להחרפת המצב. "היא נחטפה ללא בעיות בלב וכעת היא עם בעיות לב קשות בעקבות תנאים קשים וההרעבה", סיפרה הבוקר בריאיון בגלי צה"ל.

קציר התייחסה גם לפגישה הסוערת אמש עם קבינט המלחמה ואמרה כי היא יצאה "מזועזעת" ממנה: "היה קשה לשאת את מה שהיה שם".

משפחת קציר הוציאה בהמשך הודעה דרך קיבוץ ניר עוז: "אמא שלנו היא ההוכחה לכך שכל יום בעזה הוא סכנת חיים. הזמן של השבויים הולך ואוזל. אנחנו יודעים באיזה מצב הם נחטפו, אבל אי אפשר לדעת באיזה מצב הם יחזרו. התנאים בשבי הם לא תנאים בהם בני אדם צריכים לחיות. הטראומה, הרעב והחוסר במענה רפואי גרמו לה לבעיות בלב".

חנה קציר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חנה קציר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קציר שבה לישראל אחרי כמעט 50 יום בשבי פעילי ארגון הג'יהאד האסלאמי, אחרי שהארגון הודיע כמה ימים לפני שובה כי קציר "הלכה לעולמה".

בהודעה שפרסם הג'יהאד נטען כי קציר "מתה מסיבוכים רפואיים". הארגון מסר כי הציע, כביכול, לשחרר את החטופה מסיבות הומניטריות, אך הדבר נדחה על ידי ישראל. ההודעה, בדומה להצהרות נוספות בנושא החטופים, לא פורסמה בכלי תקשורת ישראל, מחשש שמדובר בטרור פסיכולוגי והפצת חדשות כזב.

קציר נחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר. בעלה, רמי, נרצח במהלך מתקפת הטרור, ובנה אלעד, בן 47, עדיין מוחזק בשבי. פעילי ג'יהאד אסלאמי שהחזיקו בה שחררו סרטון שלה לצד הילד יגיל יעקב בן ה-12, ששוחרר גם הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully