וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיאה סימנה למחבל 'עד כאן, הכלבה שלי ואל תיגע בה'"

30.11.2023 / 11:13

מעין, אחותה של גבריאלה ליימברג, סיפרה לוואלה! על המסע של מיאה להצלת הכלבה בלה: "הדאגה לה החזיקה אותן ואת ההישרדות שלהן". לדבריה, בחמאס חשבו תחילה שבלה היא בובה: "כשהם קלטו שזו כלבה הם התווכחו מה לעשות איתה. בסוף היא קיבלה וטרינר, אפילו עשו לה קוקיות"

בווידאו: תיעוד חאמס: ארגון הטרור שחרר סרטון שחרור החטופות מהערב 28.11.23/אלגזירה

"הם הצליחו לשמור עליה, נתנו לה מהאוכל שלהם. זה היה לא פשוט, אבל הדאגה לכלבה החזיקה אותן ואת ההישרדות שלהן שם".

את הדברים הללו אמרה מעין סיגל-קורן, אחייניתה של גבריאלה ליימברג, בתה של קלרה מרמן ובת דודתה של מיאה ליימברג, שסיפרה לוואלה! על המסע של קרובות המשפחה החטופות להצלת הכלבה בלה בת החמש, שנמצאת אצל גבריאלה מאז שהייתה גורה. "בהתחלה בחמאס לא הבינו שמדובר בכלבה, חשבו מדובר בבובה ובגלל זה היא הגיעה לשם. לפי מה שהן מספרות, מיאה הייתה עם כותונת בגלל שהמתקפה העירה אותה משנתה, החזיקה את הכלבה בידיים לכל אורך החטיפה וחיבקה אותה. אז מי שלקח אותן חשב שזו ילדה עם כותונת שמחזיקה בובה של כלב שישנה איתה. רק בשלב יותר מאוחר, אחרי כמה שעות, היא קצת זזה בידיים שלה ואז פתאום קלטו שזאת כלבה. פרץ שם ויכוח, מה עושים איתה, ובסוף הן הצליחו להשאיר אותה. זאת הכלבה של מיאה, ומיאה נהיית מאוד נחושה כשמדובר בה. הכלבה אכלה את המעט שהם אכלו, הם הפרישו לה מהמנות שקיבלו. בבית חולים כבר דאגו לה. כמו שהן קיבלו רופאים - היא קיבלה וטרינר. טיפול עשרת אלפים, עשו לה קוקיות".

מיאה ליימברג משוחררת משבי חמאס יחד עם כלבתה . 28 בנובמבר 2023. ahmad.ibraa, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מיאה עם בלה ברגע השחרור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ahmad.ibraa

על סרטון השחרור מהשבי סיפרה: "מיאה מתארת את זה שאחד החמאסניקים בא לקחת את הכלבה ואמר 'מה זה?' והיא ענתה לו משהו כמו 'היא שלי, מהבית'. סימנה לו - עד כאן, היא שלי ואל תיגע לי בכלבה. זה לא היה ויכוח, היא אומרת, היא פשוט הבהירה לו באסרטיביות שהיא הכלבה שלה והיא חוזרת איתה הביתה. זה מטורף, חיפשנו אותה בכל מקום, אבל אני אמרתי מהרגע הראשון שהכלבה איתם. לא היו מצליחים להוציא את מיאה מהבית של אימא שלי בלעדיה. הן כל כך קשורות".

המסע להצלת בלה: הכלבה בת ה-5 שרדה עם מיאה ליימברג

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיאה ליימברג ששוחררה משבי חמאס עם כלבתה בלה בבית החולים בישראל, 30 בנובמבר 2023. באדיבות המשפחה
מיאה ליימברג עם כלבתה בלה והקוקיות בבית החולים לאחר השחרור/באדיבות המשפחה

התהליך לא קל, כמובן: "לאט לאט אנחנו מתאוששים, אנחנו בסערת רגשות. הם הגיעו ובבית חולים עברו בדיקות וטיפולים והאנשים הכי קרובים הגיעו לראות אותן. מדבר לדבר בטירוף. אתמול אחר הצהריים יצאנו מבית החולים ועכשיו ממשיכים קצת ברגוע.

"הן מספרות שזה היה קשה. בסך הכול דאגו להן, אבל הדבר הכי קשה הוא שהחופש נלקח מהם, שלא הייתה שלהן שליטה על החיים. המאבק על השבת שאר החטופים מאוד מעסיק אותן. אימא שלי ממש נחושה להצטרף למאבק. היא רוצה להחזיר את בן הזוג שלה לואיס ואת אחיה פרננדו. אתמול היא אמרה 'מחר הולכים לכיכר'. אנחנו אומרים לה רגע, שנייה. בהמשך היא תמצא את עצמה חלק. בתקווה שהם יחזרו לפני. יש המון רגשות, היא גם מאוד עצובה כי גילתה על כל מי שנרצח מניר יצחק, לצד אושר של להיות בחזרה איתנו. היא נחושה להוציא אותם משם ורוצה להירתם בכל כוחה לכך. היא מאוד מרשימה וחזקה. השבי מורגש עליהן אבל הן לא הצליחו להרוס לי את אימא והאמונה שלה באדם. כל מילה שיוצאת לה מהפה אני אומרת שזאת היא שחזרה. הצלחנו להציל אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully