וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה משמחת: מיאה שוחררה משבי חמאס עם כלבתה האהובה בלה

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 7:13

בת ה-17 שוחררה יחד עם אמה ודודתה שנחטפו לעזה בזמן ששהו אצל בני משפחה בניר יצחק. גם הכלבה בלה הייתה איתן שם - ולא היה בטוח מה עלה בגורלה. בתיעוד הראשון שפורסם משחרור החטופים נראתה מיאה - כשהיא נושאת על ידיה את בלה

בווידאו: תמונות ראשנות של המשוחררות משבי חמאס/אתר רשמי

"אני רוצה שבלה תחכה למיאה וגבריאלה כשהן יחזרו הביתה", ביקש משה ליימברג. מיאה, בתו בת ה-17, וגבריאלה אשתו, נחטפו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. האם ובתה נחטפו מקיבוץ ניר-יצחק, יחד עם שני אחיה של גבריאלה - פרננדו וקלרה מרמן ועם לואיס האר, בן הזוג של קלרה. קלרה שוחררה לצד מיאה וגבריאלה, ואילו פרננדו ולואיס נותרו בשבי.

בלה, הכלבה האהובה של המשפחה, נחטפה לצד מיאה. בלחץ הגדול של הימים הראשונים אחרי זוועות השבת השחורה, לא היה ברור מה עלה בגורלה של הכלבה בלה, ומשה עשה מאמצים לאתר אותה, כדי שתחכה לבתו כשתשוב מהשבי. היום, 53 ימים לאחר שנחטפה, תועדה מיאה יוצאת מהשבי - כשאיתה כלבתה האהובה, שנחטפה יחד איתה לרצועה.

משה ליימברג, אשתו גבריאלה ובתו מיאה יחד עם הכלבה בלה.. באדיבות המשפחה
משה ליימברג, אשתו גבריאלה ובתו מיאה יחד עם הכלבה בלה./באדיבות המשפחה

בלה, כלבת שיצו, הגיעה לבית משפחת ליימברג מירושלים לפני חמש שנים. המשפחה שבה אז משהות ארוכה בחו"ל ומשה וגבריאלה הבטיחו למיאה שתקבל כלבה. "כשהגענו לבית הגידול ראיתי גורה קטנה ובודדה, מייד ידעתי שבה מיאה תבחר, וכך היה; מיאה התאהבה בה. מאז בלה איתנו. אנחנו מחוברים אליה והיא מחוברת אלינו", אמר משה.

ביום שישי, 6 באוקטובר, נסעו גבריאלה ומיאה למסיבת יום הולדת משפחתית בבאר-שבע, כשבלה איתן. בערב החליטו לעשות את הלילה בביתה של קלרה ובן זוגה לואיס שבניר יצחק, ובבוקר לקום ולחזור לירושלים. גם פרננדו, שהגיע מכפר סבא, נסע לבית אחותו שבניר יצחק. כל החמישה נחטפו לעזה בידי המחבלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מיה ליימברג מועברת מידי חמאס וגא"פ לצלב האדום (הפעימה החמישית) . 28 בנובמבר 2023. צילום מסך, אתר רשמי
מיה ליימברג מועברת מידי חמאס וגא"פ לצלב האדום (הפעימה החמישית) . 28 בנובמבר 2023/אתר רשמי, צילום מסך
בלה הכלבה שבעליה נחטפו לעזה

"אני רוצה שבלה תחכה למיאה וגבריאלה כשהן יחזרו הביתה", מבקש משה ליימברג. מיאה, בתו בת ה-17, וגבריאלה, אשתו, נמצאות בשבי ארגון הטרור חמאס, מאז שבת, 7 באוקטובר. האם ובתה נחטפו מקיבוץ ניר-יצחק יחד עם שני אחיה של גבריאלה- פרננדו מרמן וקלרה מרמן ועם לואיס האר, בן הזוג של קלרה. בלה, הכלבה האהובה של המשפחה נאספה על ידי מתנדבים ונמסרה לאימוץ. בלחץ הגדול של הימים הראשונים אחרי זוועות השבת השחורה, לא נעשה רישום מסודר ולא ידוע לידי מי נמסרה בלה הכלבה.. באדיבות המשפחה
הכלבה בלה/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully