וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזכר ראש המועצה: יישוב חדש שיוקם בשדות נגב ייקרא על שמו של אופיר ליבשטיין

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 22:12

הישוב החדש יקרא על שם ראש המועצה שנרצח על ידי מחבלים ב-7 באוקטובר בעודו מגן על הישוב בגופו. בטקס הנחת אבן הפינה, נכחו ראש הממשלה נתניהו ושר השיכון גולדקנופף. "מנצחים את זכרו ופועלו הרב של אופיר לטובת עוטף ישראל בדרכו שלו"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו הניח אבן פינה ליישוב אופיר ע"ש ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל. באירוע מרגש, יחד עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וראשי המועצות של העוטף, 29 בנובמבר 2023/איתי בית-און /לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ קובי גדעון /לע"מ

הערב (רביעי) הונחה אבן הפינה של ישוב חדש במועצה המקומית שדות נגב, שיקרא על שם אופיר ליבשטיין, ראש המועצה שנרצח ב-7 באוקטובר בעודו מגן בגופו על המועצה בפני מחבלים.

טקס הנחת אבן הפינה התקיים הערב בנוכחות ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף. "מדובר באירוע סמלי המבטא את הרצון שלנו להנציח את זכרו ופועלו הרב של אופיר לטובת עוטף ישראל בדרכו שלו - צניעות, ענווה ונחישות", מסר ראש המועצה הנוכחי תמיר עידאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו הניח אבן פינה ליישוב אופיר ע"ש ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל. באירוע מרגש, יחד עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וראשי המועצות של העוטף, 29 בנובמבר 2023. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
הנחת אבן הפינה ליישוב, בנוכחות ראש הממשלה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

"כמה סמלי שדווקא בימים אלו הנחנו את אבן הפינה ואנו מתפתחים, מקימים ישובים ומחכים בכיליון עיניים לקליטתם של תושבים בחבל ארץ זה, זהו נצחון אזרחי אדיר. יחד ננצח את אויבינו, נרחיב את גבולות אדמתנו, ונחרוש עד התלם האחרון", מסר עידאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופיר ליבשטיין. ללא, פלאש 90
הגן על הקיבוץ בגופו, אופיר ליבשטיין/פלאש 90, ללא

ב-7 לאוקטובר, עם חדירת המחבלים לשטח ישראל, לקח אופיר את אקדחו האישי ובדרך עוד הצטייד בנשק ארוך בנשקיה כדי להילחם במחבלים שחדרו לקיבוץ. אופיר נהרג בחילופי האש עם המחבלים בעודו מגן על תושבי הישוב בגופו. הנשק האישי נמצא אחר כך במקום בו נפל. 52 מחברי הקיבוץ נרצחו בטבח.

ליבשטיין הותיר אחריו את אשתו ורד וארבעת ילדיהם. הוא כיהן כראש המועצה מאז נבחר ב-2018. טרם האסון היה בעיצומו של קמפיין בחירות לקראת קדנציה שניה, תחת הסיסמה שקיבלה נופך מצמרר: "ממשיכים יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully