וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם ישראל חב לכם חוב ענק": נתניהו ביקר בתחנת המשטרה בשדרות, שנהרסה ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 20:32

ראש הממשלה ביקר בתחנת המשטרה שנהרסה בקרבות ה-7 באוקטובר, לאחר שחדרו אליה מחבלים והתבצרו בה. נתניהו נפגש עם שוטרי התחנה ושמע את סיפורי הגבורה והקרבות שניהלו נגד מחבלים ביום הטבח. "מצדיע לכם בשם כל עם ישראל, אתם גיבורים של ממש"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בתחנת משטרת שדרות עם הדר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי, מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד התחנה סנ״צ דביר ארובס ומנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי, 29 ביולי 2023/קובי גדעון, איתי בית און / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) בתחנת משטרת שדרות, אותה הרסו כוחות הביטחון כשמחבלים חדרו והתבצרו במבנה ב-7 באוקטובר. נתניהו נפגש עם שוטרי התחנה, שחלקם נפצעו במאבק ביום הטבח, ושמע מהם על הקרבות העזים שניהלו מול המחבלים. לאחר מכן, הניח נר זיכרון על הריסות המבנה, לזכר השוטרים שנפלו בקרב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בתחנת משטרת שדרות עם הדר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי, מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד התחנה סנ״צ דביר ארובס ומנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי, 29 ביולי 2023. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה נתניהו בביקור בתחנת המשטרה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

"הלוחמים והלוחמות הגיבורים שניהלו פה קרב למופת, איבדו חברים", מסר נתניהו, "המשטרה מאחורינו נהרסה ואנחנו בונים חדשה, אבל זו עדות למה שהתרחש כאן. אני שמעתי את הסיפורים, את התושייה ואומץ לב והערבות הדדית, שזה פשוט מופת למדינת ישראל. אני מצדיע בשם כל עם ישראל וכל אזרחי ישראל בפניכם, אתם גיבורים של ממש".

עוד הוסיף ראש הממשלה נתניהו ומסר כי "עם ישראל חב לכם חוב ענק. אנחנו מעריכים את העבודה של השוטרים והשוטרות ואת ההקרבה שלהם ושל לוחמי מג"ב. לחמתם הן כבודדים והן כקבוצות בתנאים הכי גרועים שיכולים להיות, והוכחתם את עצמכם. ביום מבחן עילאי עמדתם במבחן הזה בצורה מופלאה, ובאמת אני אומר לכם מכל הלב, מהלב שלי אבל מליבו של העם כולו, אזרחי ישראל כולם - אתם גיבורים, תודה רבה לכם".

עוד בוואלה!

"אתם הסמל של נצח ישראל": תחנת המשטרה בשדרות הוקמה מחדש

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בתחנת משטרת שדרות עם הדר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי, מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד התחנה סנ״צ דביר ארובס ומנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי, 29 ביולי 2023. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"עם ישראל חב לכם חוב ענק", נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אל ראש הממשלה התלוו בסיור השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ועוד. "בשמחה תורה עם ישראל הבין כולו את הגבורה, את האומץ והתושייה של משטרת ישראל", מסר בן גביר, "במשך תשעה חודשים שאני שר אמרו לי הרבה: 'המשטרה ככה, והמשטרה אחרת', נראה לי שהיום כולם מבינים השוטרים מנעו בגופם את ההתקדמות של האויב עד לשערי תל אביב, עצרו בגופם את הטבח בילדים שלנו. גיבורים גדולים. יש לנו משטרה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully